Tegenstelling – “glad – stroef”

De tegenstelling van vandaag is ‘glad – stroef’

Dit filmpje zegt genoeg denk ik… Ik was vandaag met Maria naar het ijsbaantje in Gemert. Ze vond het prachtig en gaf niet op hoor!

Het ijs is glad, maar het schaatsen gaat nog wat stroef!

Kijk voor meer tegenstellingen bij MELODY

4 gedachten over “Tegenstelling – “glad – stroef”

  1. platoonline

    Ik vind de pogingen bewonderenswaardig. Ik vind schaatsen prachtig maar ik kan het maar een paar meter achtereen en dan stort ik neer. Dus van mij geen kritiek, alleen maar bewonderend gemompel.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Leuk toch…zo’n meisje dat helemaal geen sneeuw en ijs gewend is wil gewoon doorzetten. Als het morgen niet regent gaat ze weer met haar tante, net als 2e kerstdag. Ik zal eens een schaatslogje maken over mijn eigen pogingen…

      Like

  2. Diana

    Achossie wat schattig om te zien!! Nou Maria, 2de kerstdag gaan we samen schaatsen hoor en hoef je niet de rand vast te houden, maar kun je aan mij hangen, hihi! Dikke kus en tot straks!!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

