Even buiten beeld…

Voor alle zekerheid, voor het geval ik het nog niet heb gedaan, wens ik iedereen een geweldige Kerst en een gelukkig, gezond en zonnig 2012!

Oh ehhhhh, jullie hebben toch zeker wel allemaal een boom gehaald he…? 😉
Geniet van alles waar je maar van genieten kunt!

Ik blijf een paar daagjes op de achtergrond… even aandacht besteden aan elkaar, aan Diana en Maria.

Tot na de Kerstdagen!

12 gedachten over “Even buiten beeld…

    1. Trees Berichtauteur

      Wel een beetje raar zeker helemaal geen kerstversiering. Maar Londen heeft vast veel goedgemaakt! Je verslag is leuk, alleen die staking was niet fijn he… De benenwagen is meestal nogal vermoeiend… Als je maar op een leuke week terug kunt kijken!

      Like

  1. Ardy

    je hebt gelijk!! Hele fijne kerstdagen met je lieve schatten om je heen en nog bedankt voor de prachtige verjaardagswensen, dikke smuffelssssssssssssssssss

    Like

  2. Adrie

    Lieve allemaal,

    Voor jullie ook hele fijne kerstdagen,ik had nog geen tijd gehad om je even te bellen,ik wist inderdaad dat Diana de kerst bij jullie was, dus daarom heb ik je vanavond ook niet gebeld,na de kerst bel ik je ,oké.

    Een hele dikke knuffel en xx

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

