I’ll be home for Christmas…

Hoewel ik momenteel heerlijk in mijn velletje zit hier op Gran Canaria is het toch ook weer heel fijn een paar weekjes naar Holland te gaan, dit keer om Kerst en Oud/Nieuw te vieren! Zondag vertrek ik dus weer voor een week of 3 naar ons andere huisje. Diana haalt me op van Schiphol en na een kraambezoek aan Isabelwaar we waarschijnlijk een hapje mee-eten, rijdt Diana me naar haar huis waar mijn auto staat en dan ga ik weer richting Brabant.

Ons huisje wacht alweer op ons! De buurman zal de verwarming vast even hoger willen zetten zodat het binnen een aangenaam temperatuurtje krijgt. Dan ben ik een paar daagjes alleen om boodschappen te doen en het een en ander voor te bereiden voor de logeerpartij van Maria die samen met Opa een paar dagen later arriveert. Ze blijft heerlijk 2 weken, dus duimen allemaal voor een beetje sneeuw, want dat wil ze heel graag meemaken!

Mijn lieve buurvrouw Toos heeft een prachtige foto gemaakt van ons chalet met daarboven een hele mooie regenboog… Nou vind ik toevallig de regenboog het allermooiste natuurverschijnsel dat er bestaat! Dus van deze foto ben ik helemaal weg! Bedankt Toos, ons huisje staat er prima bij! Nog een paar dagen…

21 gedachten over “I’ll be home for Christmas…

  1. Plato

    Mooi huis. Dat is fijn thuiskomen als de temperatuur goed is. Want dat verschil zul je wel even merken. Het sneeuwt gelukkig nog niet. Of misschien zit je daar juist op te wachten. Veel plezier in Brabant.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Inderdaad, dat temperatuurverschil is wel groot hoor. Ik heb de eerste dagen altijd moeite met warm worden en blijven. En sneeuw… niet voor mij, maar voor onze Maria, heel graag .
      Dankjewel!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja mooi he… En jij weet ook hoeveel ik van regenbogen houd!
      Nou lieverd, het duurt nog maar een weekje of zo! Lekker vooruitzicht he? Dikke kus terug!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Het wordt inderdaad drukker dan normaal met Maria als log voor 2 weken, maar ze is gelukkig heel makkelijk, dus het komt wel goed! En genieten gaan we zeker, dankjewel!

      Like

  2. Marielle

    Ola Teresa,
    Gister heerlijk buiten mijn boekje gegaan tijdens het kaasfondue met je dochterlief;-) maar het was weer HEERLIJK en net als altijd eigenlijk te weinig;-).
    Ik zou wel met Maria willen ruilen… juist lekker naar de zon. Och ik kan wat dat betreft niet wachten, maar ja ik zou niet weten waarop want we hebben nog niets gepland…hihihi.
    Isabel wacht in spanning op je komst en Milan vooral op die van Binky;-).
    Tot zondag en ik zorg inderdaad voor een lekker hapje.
    XXX

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ach, moet af en toe kunnen Mariel
      Haha, gauw beginnen met plannen dan he… kan je naar iets uitzien!
      Ben ook erg benieuwd naar de kleine, het voelt nu nog zo vreemd dat jullie er een baby bij hebben… Ja, we eten lekker mee, heerlijk! Tot snel!!!

      Like

    2. Diana

      Oooh ja, ik zit nu weer te genieten als ik er aan denk, hmmm! En echt hoor, volgende keer gaan we gewoon voor 6 personen kaasfondue met z’n tweetjes opeten 😉 hahaha!

      Like

  3. geesjesgedachten

    Zo, dat is nog eens heerlijk thuis komen in jullie mooie chalet, fijn he Trees, dat er zulke goede vrienden zijn die op je wachten.
    Ik hou niet van sneeuw, maar voor Maria haar wens zal ik een kaarsje opsteken, dus SNEEUWEN ZAL HET(hopelijk wel)!!!
    Fijne dagen gewenst trees. (m,n feestboekkie heb ik verwijderd, ik vond het n.l geen feestje daar)

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

