Zing-Zo limerick “Merken”…

Ben niet naar laatste mode gekleed.
Merken zijn ook niet aan mij besteed.
Een tas maakt me blij.
Liever nog twee op rij.
Denk nou maar niet dat ik met geld smeet… 😉

15 gedachten over “Zing-Zo limerick “Merken”…

    1. Trees Berichtauteur

      Zo is dat.. en hier op Gran Canaria hebben de schoolkinderen schoolkleding, dus concurrentie is daar ook niet! Veel beter voor onze kleinkinderen… Dat is in Nederland helaas wel anders, ze maken elkaar gek.
      Ik koop ook liever af en toe eens iets nieuws… En dan nog ben ik slecht in weggooien of wegdoen…

      Like

  1. geesjesgedachten

    Mooie tassies zeg. Waarom kan ik niet reageren bij je update?
    Ik denk dat ik bij wordpress blijf, ga tzt dan wel m,n logjes vanuit “mijn gedachten”naar “geesjesgedachten” brengen.
    Maar ja, je kent me, ik verander ook zomaar weer!
    Bedankt voor je ontzettend lieve reacties Trees!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Oh de reacties bij dat bovenste bericht heb ik uitgezet. Blijft toch altijd hetzelfde dacht ik.
      Ik vind WP ook fijn werken, maar het beheer van weblog is eigenlijk zo goed als hetzelfde, dus dat kennen we nu al aardig. Maar er schijnen meer leuke mogelijkheden te zijn dus ik ga zeker weten terug. Heb er ook altijd wel vertrouwen in gehad hoor! Ach, we vinden elkaar sowieso wel toch! Geen dank meissie, ga even je nieuwe logje lezen!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Oeps, vergeten door te geven… die van Mel was een beetje laat vandaag!
      Dankjewel Minoesjka! Zo leuk om te doen he. Nee, welke vrouw wel he

      Like

  2. Dieneke

    Tja mode en merken dacht dat ik alleen daar last van had,het doet me werkelijk niets.Maar tassen mogen niet te groot zijn en pas had ik een nieuwe gewoon op functie en kleur uit gezocht.
    Kreeg ik toch commentaar oh een Eddie Bauer…………..werkelijk geen idee.
    fijne zondag nog

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, nee hoor je bent echt de enige niet. Het zegt mij ook allemaal niks! Ook nooit van Eddie Bauer gehoord… . Dit zijn tassen van Baldine, gewoon een flutmerk, maar dat maakt mij niks uit. Ik doe er misschien 1 of 2 jaar mee en dan vervang ik ze weer.
      Jullie ook nog een fijne zondag!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

