Zing-Zo limerick – “TV”

Ver weg en toch Nederlandse TV,
gewoon wat we willen zien alle twee.
Niets dat ons ontgaat,
wordt over gepraat.
Daarmee zijn wij beiden heel tevree…

Voor nog meer limericks kijk bij MELODY

14 gedachten over “Zing-Zo limerick – “TV”

    1. Trees Berichtauteur

      Dankje Corry!
      Weet je zeker dat je nog niks terug hebt? Heb je al in kunnen loggen? Denk dat je alleen nieuwsgierig moet zijn om te weten of alles er nog is. Er in werken heeft weinig zin heb ik begrepen want het kan morgen wel weer teruggedraaid zijn.
      Maar ik wacht geduldig af, heb in ieder geval mijn berichtjes veilig nu!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ja, ze zijn allemaal terug! Dus ik dacht nu meteen regelen en het ex- en importeren was snel gelukt, maar helaas de reacties die bij de berichtjes staan kloppen niet. Maar niet getreurd, ik laat ze staan… ben al blij dat ik de berichtjes weer heb!

      Like

  1. Marja

    Er stonden vanmorgen bijna 400 logjes in mijn leeslijst. Ik schrok me rot.
    Heb je alles handmatig geïmporteerd van het oude weblog? Wat een klus.
    Ga vandaag maar lekker uitrusten.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Oh meen je dat, nee joh, alles in een keer gexporteerd en in WordPress gemporteerd… was een fluitje van een cent.
      Sorry hoor, nooit aan gedacht dat dit kon gebeuren… .
      Maar ik was zo blij dat ik ze allemaal terug had dat ik dacht en n meteen veilig stellen…
      Ik zal er even een logje over maken…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

