December…

Gepikt van een Facebook vriendin… ik vind hem leuk!

Allemaal een prettige decembermaand gewenst, of je ervan houdt of niet… je moet er toch doorheen!

°★。˛°.★**Welcome to December *★* *˛.
˛°_██_*。*./ ♥ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛.(´•˛•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ♥ ˛*
.°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛.
*(…’•’.. ) *˛ ╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .:

♥ time 4 peace, happyness and joy,♥,,

16 gedachten over “December…

  1. Trees Berichtauteur

    Zo is dat, eindelijk gaan de dagen weer langer worden daarna, mag best gevierd worden!.
    Het kan ook overdreven worden dat is ook wel zo, maar ik vind het toch ook een familiefeest. Al is het maar één dag of avond. Maar al zouden we met zijn tweetjes zitten geniet ik nog hoor! Ik geniet uiteindelijk van elke dag 🙂

    Like

  2. Mirjam Kakelbont

    De 21ste vier ik het feest van het Licht. Net zoals de mensen tienduizend jaar geleden al deden 😉

    Ik sluit me geheel aan bij de reactie van Melody. Al dat feestgevier vind ik zo overdreven. Ineens is het overal gezellig, warmer, medemenselijker….Alsof de 362 andere dagen van het jaar niet leuk zijn. Nu ik er goed over nadenk, mag Jordy wel een dagje/nachtje bij ons komen logeren. Voor de afwisseling, gna gna.

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Nee, nog niet… maar wat niet is kan nog komen hoor! Ik ben op mijn hoede…
      En nee, ik denk ook niet dat het gaat lukken want het is een onvoorspelbaar ventje 😉

      Like

  3. Melody

    December is voor mij een maan net als de overige 11
    Gezelligheid moet er altijd zijn, niet alleen in december
    Wat mij stoort aan december is de commercie en de schijnheiligheid die dan hoogtij viert…

    xxxx

    Like

  4. Trees Berichtauteur

    Dat is het meestal wel, maar hier in de zon heb ik niet zo’n decembergevoel eerlijk gezegd 😉
    Bij dit plaatje voel ik het al een beetje komen en helemaal als ik straks terug ben in Holland…

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

