Zing-Zo limerick – “uit eten”


Inspiratie voor een limerick?
Nee, maar opeens kwam het en dacht ik…
Haast tonnetje rond…
Weer uit vanavond…
Op de weegschaal morgen weer te dik…  😦

18 gedachten over “Zing-Zo limerick – “uit eten”

  1. platoonline

    Het aardige is ook dat ik dat plaatje eens gebruikt heb bij een gedicht over afvallen. Daar kan ik nu even niet bij maar als weblog het weer doet vind je het onder gedichten. Nou ja, gedichten… zeg maar rijmelarijen.

    Like

  2. platoonline

    Trees, whahahahahaha je bent echt erg hoor, met zo’n limerick. Maar je kreeg me wel zowat krom onder zijn stoel.

    De stoel van Plato is een wonder
    Een inspirerende zit, heel bijzonder
    Maar vertel je een mop
    Dan zit hij niet op…
    Maar ligt er verwoed gierend onder

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Erg ja, kon er niks aan doen, het was het enige waar ik op dat moment aan kon denken, aan uit-eten en mijn gewicht… 😦
      Maar jij kan er ook wat van, daar word ik nou weer vrolijk van :-).
      En ik ben blij dat ik je aan het lachen heb kunnen maken 😉

      Like

  3. Toos

    Lieve Trees.

    Groot gelijk,en wat Melody hier schrijft,en jou lieve dochter Diana,dat moet je toch moed geven nietwaar,ook ik heb het vreselijk zwaar………op mijn weegschaal…….dikke knoefel Toos.

    Like

  4. minoesjka2

    He, Trees, ik zag bij Melody dat jij ook zojuist een limerick had gemaakt …………. ik dus ook ………… en raad eens ……….. we hebben het, net als Melody allebei over eten 🙂
    Geniet van het uitgaan ,………….. en morgen gewoon een balansdagje …….. komt het allemaal weer goed.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

