Zing-Zo limerick “voorbij…”

Het was zo gezellig met ons drie
Voor Diana een fijne vakantie
Voorbij is het weer
Vertrok met hartzeer
Voor haar hondenlieveling Binky…


21 gedachten over “Zing-Zo limerick “voorbij…”

  1. Ardy

    begin maar vast met die boeken want vanaf volgende week zaterdag heb jij daar echt geen tijd meer voor!!!!!!!!!!!!! hahahahahahaha smuffelssssssssssssss

    Like

  2. geesjesgedachten

    Sneue foto.
    Jullie hebben het fijn gehad, tijd gaat snel trees, voor je het weet Zit Diana weer te knuffelen met Binky!
    En je hebt nog genoeg leesvoer zag ik, dus dat gaat ook wel goed komen.

    Like

  3. Diana

    Ohja ik miste hem meteen al toen ik door de douane liep 😦 mijn lieveling! Dikke kus voor Bink en ook voor jullie eentje hoor Moeder, hihi! KUS, KUS, KUS!

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Ach ja lieverd, we weten hoe gek je op hem bent! Maar het gaat prima met hem gelukkig!
      Over een paar weekjes kun je hem weer knuffelen! Dikke kus van ons terug!

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Het is een schatje hoor! Klopt ja, heel actueel. Ik probeer ook de opdrachten in de meeste gevallen te maken met ons of ons gezin als inzet…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

