I-Family…

Zelf heb ik geen I-Phone, geen I-Pod en geen I-Pad, komt ook omdat ik zo’n ding zelf moet betalen 😉 .

Met dank aan Barbara!!!

15 gedachten over “I-Family…

  1. Melody

    Tja ….. ik heb een hele hoop i’s, die van intelligentie….

    De materiële i’s kan ik missen, red me er prima zonder maar als iemand het mij kado wil doen zal ik het gegeven paard niet in zijn mond kijken uiteraard ;-))

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Je bent een gelukkig mens Mel met al die I’s…
      Nou…ik zoek eigenlijk ook nog een sponsor
      Ach… het internet is wereldwijd, misschien leest er eentje mee voor ons…

      Like

    1. Trees Berichtauteur

      Haha, hij zal bij mij ooit ook wel eens komen denk ik…maar voorlopig nog niet. Mijn buurman heeft een I-Pad, mocht hem een keer een weekend lenen om te kijken of het wat voor mij was…Leuk speeltje ook

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

