Zes woorden met beeld – “Groot verdriet”

“Verloren, de liefste ouders ter wereld…”

Zes woorden met beeld is bedacht door Joke.
Kijk voor meer verhalen bij Jokezelf

19 gedachten over “Zes woorden met beeld – “Groot verdriet”

    1. Trees Berichtauteur

      Dankje Noelle, ouders kun je eigenlijk helemaal niet missen, maar zo gaat het in het leven.
      Geniet van het feit dat je moeder er nog is en koester haar!

      Like

  1. Marijke

    Een zeer universeel , maar heel waar verhaal! Ik mis mijn ouders ook nog steeds, en denk elke dag aan ze. En telkens als ik hun graf bezoek schijnt de zon. Het voelt dan alsof het geen toeval is. En ook dat ze er nog steeds ‘zijn’….

    Like

  2. Dwarsbongel

    Ik begrijp je / dit verhaal. Mijn vader stierf toen hij bijna 28 was, ik was net 1. Mijn moeder stierf op haar 71ste verjaardag, toen ik 38 was. Mijn 1ste schoonvader heb ik nooit gekend, van mijn 1ste schoonmoeder ben ik gaan houden en heb haar langer gekend dan mijn eigen moeder. Mijn tweede schoonouders ken ik alleen van foto en een paar fragmenten video. En verhalen…

    Like

    1. Trees Berichtauteur

      Dankje. het is inderdaad een mooie herinnering die bijna elke dag bij me binnen komt.
      Ouders zouden niet mogen sterven denk ik vaak…en er gewoon altijd zijn…maar zo is het leven nu eenmaal… 😦

      Like

  3. Aline

    Mooie woorden, stiekem hebben de meeste van ons de liefste ouders… 😉 Mijn ouders zijn een stukje jonger net als mijn schoonouders… hoop dat het nog een tijdje weg blijft…

    Like

  4. geesjesgedachten

    Wij hebben ze alle vier nog om ons heen. Mijn ouders 80 en 79 jaar, mijn schoonouders 86 en 83 jaar.
    Het komt zo dichtbij dat ik het er af en toe benauwd van krijg.
    Fijn Trees dat je met veel liefde aan je ouders kunt terudenken.

    Like

    1. Trees

      Aan mijn ouders én schoonouders. Helaas is mijn vader maar 48 geworden, hij zou nu 85 zijn. Veel te vroeg… Ik wens je veel sterkte de komende jaren, het is geen makkelijke tijd, maar koester die tijd die je nog samen met hun hebt. Je moet ze straks lang genoeg missen…

      Like

    1. Trees

      Mijn vader is heel jong gestorven, plotseling ook, hij was 48. Mijn moeder en schoonouders hebben we naar hun eindje gebracht (79, 86 en 84) en dat geeft een goed gevoel, maar dat gemis… inderdaad, dat blijft… Soms opeens heel heftig!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

