Tegenstelling: Opwindend – Saai

Moelijke opdracht dit keer…maar toch nog iets gevonden!

Onze Binky is hier op de foto helemaal opgewonden omdat hij zijn vriend Hobbit, de Cavalier King Charles spaniel van de buren, weer ziet…

Je kunt het zien aan zijn staartje…

Maar Hobbit vindt er niks aan en bekijkt hem amper… Hij vindt hem vast saai

15 gedachten over “Tegenstelling: Opwindend – Saai

  1. Melody

    Ahhh gossie…………dit ziende herinnert het mij aan hoe Binky probeerde de aandacht van Mellis te pakken te krijgen….. snikkkk …… Mooi ingevuld mijn thema!

    Bedankt hoor, liefs en een heel fijn weekend.

    smuffelssss

    Like

  2. Trees

    Binky vindt alle honden leuk, groot en klein, behalve puppies. Die zijn in de regel groter als hij en veel te wild en te druk. Hij stapt er wel altijd naar toe maar merkt als snel…nee…dit vind ik niet leuk ;-).
    Maar Hobbit is heel lief en doet ook niet druk dus als grotere hond bij Bink gaat dat heel goed… Hij komt wel naar hem toe maar dan is het voor hem ook wel weer best… en Bink wil aandacht…

    Like

    1. Toos

      Hallo die lieve Treeske!

      Eindelijk jou weer gevonden op de weblog.
      Ook zag ik rechts van me dat als mijn e mail verstuur,dan krijg ik automatisch jou weblog binnen ,dus super.
      En wat een gedoe met jou verkoudheid,niet handig nu,want ik las dat je zaterdag weer naar jullie warme oord gaat,helemaal goed hoor,en ik ga je nu alvast heel veel toi toi wensen,en een smuffel voor iedereen daar in het Spaanse Trees.
      We horen nog wel van elkaar,kus Tooske!

      Like

  3. minoesjka2

    Hahahahaha, wat een geweldige invulling zeg!! Hoop voor Binky dat Hobbit toch nog even aandacht aan hem besteed heeft …….. hij wil zo graag, dat zie je aan heel zijn houding
    Trouwens, ik vond deze opdracht ook moeilijk.

    Like

    1. Trees

      Binky vindt alle honden leuk, groot en klein, behalve puppies. Die zijn in de regel groter als hij en veel te wild en te druk. Hij stapt er wel altijd naar toe maar merkt als snel…nee…dit vind ik niet leuk ;-).
      Maar Hobbit is heel lief en doet ook niet druk dus als grotere hond bij Bink gaat dat heel goed… Hij komt wel naar hem toe maar dan is het voor hem ook wel weer best… en Bink wil aandacht…

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

