Snip…

Het gaat niet echt lekker, ben snipverkouden en alles zit potdicht. Gisterochtend ging het best wel, anders was ik helemaal niet naar België gegaan, maar helaas…

Slecht geslapen vannacht en Binky ook… ach gossie… hij ligt me maar aan te kijken en voelt zich hier in het nieuwe huis van Ardy en Kees nog niet zo erg op zijn gemak.

Ik heb besloten om vanmiddag al naar huis te gaan, hoewel ik me hier echt thuis en zeker niet ‘op visite’ voel, is het toch lekkerder in mijn eigen huis. Ik doe niks als niezen en snotteren en zaterdag moet ik toch echt weer fit zijn als ik het vliegtuig in ga…

De molletjes doen hun best en vanmiddag ga ik maar weer eens met lauw, zout water aan de slag ;-).

Lieve Ardy en Kees, heel erg bedankt voor de gastvrijheid weer!
Ik hoop niet dat ik jullie heb aangestoken, daar zit tenslotte niemand op te wachten en zeker jullie niet…

18 gedachten over “Snip…

  1. Diana

    Oh Moedertje toch! Doe maar rustig aan de komende dagen, want je moet inderdaad zaterdag wel fris en fruitig het vliegtuig in! Dikke kus Diana.

    Like

  2. Ardy

    Lieve meis,
    Heel jammer dat je weg bent maar we begrijpen het heel goed hoor. Als je niet lekker in je vel zit dan ben je nergens liever dan in je eigen huis. Het shoppen in Maasmechelen Village hou je gewoon nog tegoed. VEEL BETERSCHAP en goeie reis zaterdag…………..Dikke smuffelssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    Like

  3. Melody

    Ach skattie toch, heeft t toch doorgezet, dat spijt me zo!
    Toch maar mijn tips nog vaker opvolgen dan 😉
    Aansteken kan je me niet, lekkere puh, want ben t al, en digitaal werkt t niet 😉
    SMUFFFFFFFFEELSSSSSS

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

