Miss Saigon vervolg…

Gisteravond gingen we mooi op tijd op weg naar Utrecht voor de Miss Saigon musical.

Onderweg wilde ik weten op welke rij en stoel we ook al weer zaten, dus ik vroeg haar of ze de kaarten wel in haar tas had gedaan…

Ze schrok zich een ongeluk en zat zowat met haar hoofd tegen het plafond in de auto!

VERGETEN... hoe is dat nou mogelijk?

Snel omgekeerd, gelukkig waren we nog niet op de snelweg, kaarten opgehaald en weer op weg! Wat een stress… In Utrecht is er ook van alles opgebroken dus even goed opletten hoe we moesten rijden, maar ruim op tijd waren we op de plaats van bestemming.

De originele cast was aanwezig, het is altijd jammer als je dat nou net niet treft, dus leuk!

We hebben GENOTEN, dat is het enige woord dat ik kan bedenken!

We zaten op rij 8, hoewel aan de zijkant. Maar dat was geen probleem, je zit een beetje schuin maar er zat niemand voor ons en toch zaten we dicht genoeg bij het toneel om de expressie’s op de gezichten te zien.

Wat een geweldige cast, decor en muziek. Net zo meeslepend als 15 jaar geleden en alle spelers waren echt top! Stuk voor stuk waren ze geweldig, vooral Na-Young Jeon die de rol van Kim speelt, zat helemaal in haar rol… En dan dat kleine jongetje, wat vertederend weer…

Ik moest weer even in het verhaal komen, maar Diana kon de tekst letterlijk meezingen. Heeft destijds een CD gekocht die ze grijs gedraaid heeft, dus zo gek was het niet.

Dus…een aanrader, wij hebben, zoals gezegd, GENOTEN met hoofdletters!

10 gedachten over “Miss Saigon vervolg…

    1. teresa0805 Berichtauteur

      Zou best kunnen dat er bij jullie een meisje meedeed…ze hebben natuurlijk veel kindjes die die rol spelem. Een kind mag maar 1 x per maand optreden of zo…
      Dit was echt een schattig jongentje…
      XXX

      Like

  1. minoesjka2

    Nou, dat was dus maar goed dat je onderweg even keek en nog tijd had om de kaarten te halen!!
    Ik hoor van iedereen dat hij geweldig is!! Jammer dat de kaarten zo duur zijn ….. ik wacht op een mooie aanbieding. Bij het vrijwilligerswerk wat ik doe, komen ze meestal aan het eind van de rit in de aanbieding, met heel veel korting …… daar hoop ik dus op 😉

    Like

    1. teresa0805 Berichtauteur

      Ja, het is echt een aanrader! Ik hoop voor je dat je goedkopere kaarten op de kop kunt tikken want ze zijn duur, dat klopt!

      Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

