Tegenstelling – Strak/Slap

Dan weer strak, dan weer slap was dat touw…

en maar doorspringen!

Strak-Slap

 

 

19 gedachten over “Tegenstelling – Strak/Slap

  1. minoesjka

    Leuke invulling!! Vroeger kon ik het aardig lang volhouden, om het touw met touwtje springen strak te houden. Het het laatst nog eens geprobeerd met mijn achternichtjes, maar ik bak er niets meer van :-))

    Like

  2. Trees

    Ik dacht eerst…nou daar heb ik niks voor, vind het leuk iets te plaatsen wat met onszelf of gezin te maken heeft… En opeens kwam dat touwtjespringen in me op van Natalia!
    Fijn weekend en groetjes!

    Like

  3. Trees

    Je bent echt een soort helderziende! Ik vind het heel leuk om mee te doen en dan zeker met eigen foto’s…
    Jij ook een fijn weekend! Lekker temperatuurtje zo he!
    Liefs

    Like

  4. ?Melody?

    Ik had al zo’n voorgevoel dat jij met een touwtjespringster zou komen…. 😉 met een kleindochter op bezoek kan dat ook bijna niet missen he?
    Mooie invulling meis, dank je wel weer voor je bijdrage!

    Liefs en fijn weekend, -x-x-

    Like

  5. Tigaas

    Zeker dat touw krijgt allerlei verschillende spanningen op zich met het touwtje springen, hele leuke invulling waar je sneller op komt als er nog kinderen in je buurt lopen……..

    Fijn weekend!
    Groetjes.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

