Zing-Zo limerick “Trein”

Trein clipart

Een dagje niks, nu echt een weelde…
Hoewel ik me dat toch verbeeldde…
Morgen Purmerend…
Per trein, weer de trend…
Wie dacht dat ik me hier verveelde?

 

19 gedachten over “Zing-Zo limerick “Trein”

  1. Trees

    Hahaha, nee dat kan met Natalia al helemaal niet…
    Elsa, haar moeder, zegt altijd dat ze nog meer kletst als Diana en ik bij elkaar… dus dan weet je het wel. Mijn oren tuiten nu ook weer… tjonge jonge wat een klep is dat. Maar ook wel heel gezellig :-)))

    Like

  2. Diana

    Inderdaad soms bijzondere of hele vervelende passagiers! Gisteravond vanuit Amsterdam zaten er een paar dronken lui in, jeetje wat is dat vervelend zeg!! Maar overdag is het meestal wel rustig hoor, hahaha! Veel plezier Moedertje!

    Like

  3. minoesjka

    Ja,ja, met de trein is altijd wel wat te beleven! Als het geen vertragingen zijn, is het het voorbij flitsende landschap en anders wel bijzondere medepassagiers! Veel plezier.

    Like

  4. Trees

    Hoop het zeker voor je! Ik sla 2 vliegen in een klap…dagje met de trein en een bezoekje aan een vriendin met een leuke kleindochter…speciaal voor Natalia uiteraard!
    XXX

    Like

  5. Frans54

    Ik ben op trein (en bus) aangewezen voor mijn vervoer en hoewel de storingen, aansluitingen en de reistijd af en toe wat tegenvallen bevalt me dat de meeste tijd prima. Als ze dat echt in orde weten te krijgen zou het pas echt de kans krijgen weer een trend te worden.

    Like

  6. Truus

    De levende standbeelden heb ik vaak gezien op De Dam. Vind het toch knap dat ze zo lang stil kunnen staan xe9n hun gezicht in de plooi houden. 😉
    Ze gebruiken wel speciaal zand maar het zijn zeker mooie kunstwerken geworden. 🙂

    Like

  7. Toos

    hallo Familie Geldorpjes?

    Wat heb ik genoten van de weblog,alleen het verhaal van Elsa,en de kinderen,wat zullen jullie geschrokken zijn.

    En die pedaalemmer,tja Trees,die had ons Tooske helemaal meegenomen,het is alles of geen lolly..hihi.

    Gisteren naar Tatjana gekeken ze was met haar mannen op Cran-Canaria om haar liefde zoeken,en wat is het daar bij jullie super mooi,geweldig.

    Lieve Trees,en Nico,nog een hele fijne tijd in het zonnige Spanje.knuffie,s Toos.

    Like

  8. Trees

    Ja hoor, het is vaak maar een paar uurtjes maar het breekt toch! Nog 11 weken, het lijkt lang maar joh wat is een dag of een week… De tijd gaat zo ontzettend snel… Maar als je iets heel graag wilt kan het uiteraard niet snel genoeg gaan! Wel een heerlijk vooruitzicht voor je! Liefs!

    Like

  9. mijn gedachten

    Een heerlijk ontspannen dagje dus, fijn toch?

    Ik moet nog 11 weken wachten om weer “toerist” te kunnen zijn op Kreta. Ik tel en tel, maar het blijft nog zo lang duren. Geduld is een schone zaak, zegt men.
    JA DUH??!!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

