Opdrachten…

OpdrachtenVoor alle duidelijkheid zal ik even laten weten aan familie en vrienden dat ik zo af en toe meedoe met opdrachten in weblogland.

Jullie zullen misschien gedacht hebben wat gaat ze nu weer allemaal doen… limericken maken, foto’s plaatsen met onderschrift etc.etc en ook gedacht hebben, waar slaat dit op???

Er zijn webloggers, waar ik al een tijdje bij lees en contact mee heb, die zelf een opdracht bedenken en daar heel veel mensen mee vermaken. De hersens blijven kraken, foto’s blijven gemaakt worden en iedereen die meedoet, doet zijn best om het zo leuk mogelijk op te volgen/op te lossen. En we kijken bij elkaar en reageren er soms op, nooit verplicht uiteraard, maar wel heel leuk.

Eerst dacht ik, dat ik niks voor mij. Dat kan ik niet en mijn weblog dient een heel ander doel. Maar, ik heb bedacht dat het toch echt wel leuk is en de weblog nog afwisselender wordt. Ik kwam soms ineens op iets als ik zo’n opdracht las en ik ben gewoon mee gaan doen en vind het erg leuk.

Wel probeer ik in iedere opdracht waar ik aan meedoe onszelf te betrekken. Dus een foto die ik zelf gemaakt heb, een limerick die slaat op iets wat gaat komen of we zelf hebben meegemaakt, meestal wel met een knipoog….

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is waarom er opeens vreemde berichtjes tussen staan…en dat jullie het ook leuk vinden.

Aan de volgende opdrachten heb ik al af en toe meegedaan en er volgen er vast nog meer…

“Zing-Zo”
Een limerick maken met een onderwerp van jezelf. Bedacht door Melody, elke zondag…

“Thursday-Challenge”, Een foto maken/plaatsen n.a.v. een thema, benoemd door Dale, elke donderdag…

‘Tegenstelling’
Een fotouitdaging n.a.v. 2 onderwerpen, tegengesteld aan elkaar. Door Melody, elke vrijdag…

“6-woorden-beeld”
De opdracht is nav een woord/thema een beeld te vangen in 6 woorden, bedacht door Jokezelf, xe9xe9n keer per 2 weken op zondag.

Misschien komen er nog wel meer bij, ik heb aardig de smaak te pakken!

 

13 gedachten over “Opdrachten…

  1. Trees

    Nou ja Gees, dacht gewoon, ik maak er een logje van. En als je niet veel inspiratie hebt zijn die opdrachten helemaal leuk. Snap dat je moe bent, neem je rust en tijd maar, dat is verwerken!
    Dank je wel, leuk dat je ervan geniet. Ben nu een week achter, hahaha, dus er komt nog wel het een en ander… Dikke kus terug!

    Like

  2. Geesje

    Trees, hoezo nou vreemde,rare, berichtjes?
    Het is toch gewoon fijn om te doen wat je op dit moment leuk vindt?
    Ik doe dat ook, ik schrijf niet zo veel meer, ben een beetje moe van de afgelopen periode. Daarom vind ik de foto-opdrachten enz zo leuk. Het geeft afleiding.

    Ik heb genoten van je vorige log, je hebt een fijne familie en vriendenkring Trees, geniet ervan lieverd.
    Dikke kus, Geesje

    Like

  3. ?Melody?

    Heerlijk al die logjes, fantastisch die afwisseling………. nog meer reden om hier vaker te komen lezen😉

    ohhh enneee ‘blooooossss’ bedankt voor het benoemen, voel me zeer vereerd😉

    x-x-x

    Like

  4. Marjolijn

    Te laat voor je verjaardag, maar alsnog van harte proficiat.
    Te laat om je een hele fijne avond te wensen, maar dat zal vast en zeker gelukt zijn.
    Alleen jammer dat het feestje voor de 3 J’s nu niet verder meer gaat.

    Like

  5. wil

    hi, trees bij deze nog gefeliciteerd met jou 16 de verjaardag zoals ik het zie op jou weblog blijf jij een eeuwige tiener en geniet maar van alles wat er te genieten valt ook van jou 3js ik zal duimen, ik geniet ook al jaren van mijn xe8xe8ne j maar jij hebt er 3 ik weet het baas boven baas en hxe8xe8l vxe8xe8l plezier samen met diana dikke knuffel. wil en jack

    Like

  6. Ardy

    wow wow wow, dat kan alleen maar een spektakel worden met jullie 2 erbij. GIEREN LACHEN BRULLEN!!!
    Enne als jullie ze mogen zoenen? ook eentje van mij hxe8!!
    Rij voorzichtig en geniet, geniet van elk moment want dit is very special!!!!
    Kijk alweer uit naar je volgende blog!
    smufffffffffelllllsssssssssssssssssssss

    Like

  7. ?Melody?

    Meiden meiden, wat gun ik jullie dat feest, geniet er alsjeblieft elke seconde van !

    Prachtig te lezen dat je zo’n fijne verjaardag had, eveneens van harte gegund natuurlijk😉

    Knuf-x-

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

