6 – woorden – beeld – “Spanning”

3e thema van Joke: “Spanning”

Ik ga ervandoor, stop mij niet…

Vleermuisje 

De vleermuis vloog dus weg en Maria en Natalia schrokken zich een hoedje…

17 gedachten over “6 – woorden – beeld – “Spanning”

  1. Trees

    Reactie was dus wel gelukt hoor Plato. Bedankt! Het klopt dat het vleermuisje in die parasol woont. Hij was er vorig jaar ook al. Ik heb het gisteren gemeld op vleermuis.net dus ik wacht even af wat voor reactie ik krijg.

    Like

  2. Plato

    Hm… mijn reactie kwam kennelijk niet door. Nog een keer proberen.

    Ik begrijp nu dat het diertje de parasol als huisje heeft gebombardeerd. Een ongelukkige keus want hij zal voorlopig wel blijven komen. Ondertussen een mooie combi van foto’s en tekst. Leuk om te lezen/zien.

    Like

  3. Plato

    Wat een klein beestje. Gelukkig kon de foto vergroot worden. Ik lees net van die parasol. Tja, als ie daar zijn hart aan verpand heeft, zal ie blijven komen. Akelig voor dat diertje.

    Ondertussen heb je er een mooie combie van gemaakt. Erg leuk.

    Like

  4. Trees

    Moeilijk om te laten verplaatsen ben ik bang… Dit was de eerste keer dat hij bleef zitten en ik een foto kon maken…meestal als hij erin zit (dat is niet altijd) en de parasol open wordt gedaan is hij meteen weg. Ik had hem zelfs nog nooit gezien, Nico alleen. Maar een belletje eraan wagen kan ik wel doen, horen wat ze zeggen…

    Like

  5. ?Melody?

    Hmmm doe toch alsjeblieft het diertje een plezier en bel de locale dieremambulance.
    Vleermuizen dragen altijd bacillen/ziektes bij zich en dat is voor jullie of welk mens dan ook maar niet goed, en andersom is het voor het diertje absoluut niet goed om in een parasol oid te vertoeven. Laat hem aub weghalen?!

    Like

  6. Trees

    Ja he, maar voor de meiden ook. Die vleermuis woont in die parasol… komt iedere keer weer terug en hij zou zo langzamerhand moeten weten dat die parasol zo nu en dan geopend wordt ;-)!
    Mooi diertje hoor…

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

