Tegenstelling – Oud/Nieuw

Afgelopen maandag heb ik in Amsterdam vlakbij het Centraal Station onderweg naar de metalen brug om bij NEMO te komen, deze foto’s gemaakt van een broedende meerkoet (nieuw leven) op een nest gemaakt van allerlei afval (oud). Ik vond het wel heel bijzonder…en daarom doe ik mee met deze tegenstelling van Melody

Vak Maria 2011 4 juli trein naar Nemo (102)

14 gedachten over “Tegenstelling – Oud/Nieuw

  1. Saskia

    Hoi Trees, wat slim he van die meerkoet. Al die oude troep dichtbij huis;)ziet er alleen niet zo charmant uit zo`n klein vuilnisbeltje op je nest maar wel creatief. Het thema had bij deze foto ook nog natuur en onnatuurlijk kunnen zijn. Leuke foto!

    Groetjes Saskia

    Like

  2. Truus

    Hele leuke invulling Trees. Wordt dat afval eens op een positieve manier gebruikt. 🙂
    De ene keer maak ik speciaal een foto, de andere keer vis ik iets uit mijn ‘archief’. 😉

    Like

  3. ?Melody?

    Nee een weblog er voor maken is niet nodig als je dat niet zo ervaart, ik ervaar dat ook niet zo en doe het dus ook niet. Vind het juist erg leuk om een weblog te hebben die heel wisselend qua inhoud is…

    Ieder zo zijn eigen voorkeur he?

    XXX

    Like

  4. Trees

    Dankjewel Mel. Zoals ik al bij Geesje schreef vind ik het toch af en toe wel leuk zo tussendoor mee te doen en een andere weblog erbij maken voor dit soort dingen is helemaal niet nodig. XXX terug

    Like

  5. Trees

    Dankjewel Gees. Ik heb de foto niet gemaakt voor deze tegenstelling natuurlijk…maar ja zoiets valt gewoon op. Half onder een brug met allerlei troep om haar heen bleef ze zitten met haar rug naar iedereen toe…
    Ik vind het ook leuk om af en toe mee te doen. Dacht eerst eigenlijk dat mijn weblog er niet echt geschikt voor is, hij dient een ander doel uiteindelijk, maar zo tussendoor is het eigenlijk heel leuk!

    Like

  6. geesje

    “Ik vond het wel heel bijzonder”. hmm, het is ook heel bijzonder Trees. Je hebt blijkbaar oog voor dat soort details, want juist met deze tegenstelling heb jij er een mooie invulling aan gegeven.

    Leuk dat je zo af en toe meedoet Trees!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

