Wegen… (Thursday-Challenge)

Wegen

13 gedachten over “Wegen… (Thursday-Challenge)

  1. Trees

    Hoi Astrid en Thom! Ik vond het ook erg leuk jullie ontmoet te hebben…heel misschien kom ik toch 7 mei naar Emmen, ben er nog over aan het dubben…
    Liefs, Trees

    Like

  2. Trees

    Hxe9 MG, ik ben er echt nog over aan het denken hoor, kan ik toch mijn treinkaartje gebruiken…
    Ben ook erg benieuwd naar jou, zou het zooooooo leuk vinden om je ook in het echt te ontmoeten! Je hoort het nog!
    Nu alvast een virtuele knuffel…

    Like

  3. Trui

    Het is een heel gezellige middag geworden en ik ben blij, dat we toch gegaan zijn.
    Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk, maar manlief en ik hadden beiden het gevoel, dat we jou al kenden? Geen idee waarvan echter.:-)

    Like

  4. Ardy Hendriks

    goh dit is ook een manier om nieuwe vrienden te maken, heel erg leuk verhaal lieve nicht!
    Geniet er nog maar lekker van!
    Smuffelsssssssssssss

    Like

  5. Trees

    Oh ik weet wat je bedoelt, je riep als eerste ‘Binky’…haha, die kleine had al meteen de volle aandacht! Maar hij is ook leuk he…we zijn zo blij met hem!

    Like

  6. ?Melody?

    Prachtig verslag lieverd, behalve dan dat ik iets anders als eerste uitsprak ;-)))) Wat jij benoemt zei ik als 2e ;-))

    Mooie foto’s ook!!! mwah op 2 na dan ;-))

    Dank je wel dat je erbij was!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

