Kastanje…

Er woont een klein meisje in Spanje,
zij vloog naar het land van Oranje…
De reis duurde lang,
maar zij was niet bang,
op weg naar haar eigen kastanje…Vak Maria 2011 29 juni Aankomst (2)

 

 

 

41 gedachten over “Kastanje…

  1. ?Melody?

    Ik maak altijd alle berichten in het weekend omdat het dan rustiger is op de helpdesk…
    Dus de vaste dingen maak ik dan klaar…. zodat ik alle tijd en ruimte heb voor gefreubel en de opdrachten van anderen ‘;-))

    Like

  2. Trees

    Oh echt? Normaal doe ik dat niet zo snel hoor, maar eigenlijk best handig hoor! Zo…dus jij hebt een makkie deze week?🙂

    Like

  3. ?Melody?

    helemaal geweldig natuurlijk…. ik log ook vaak in het voren hoor, ben nu al weer ‘klaar’ tot en met vrijdag as…

    Like

  4. Trees

    Is een soort opdracht voor de zondag… Je kan ook meedoen hoor als je het leuk vindt!
    Kijk even bij http://melodymusic.web-log.nl . Melody heeft het geinitieerd en daar vind je nog meer links naar mensen die limericks maken… Dacht niet dat ik het kon, maar soms lukt het zomaar…
    Idd, deze had wat uitleg nodig, maar ik denk dat de meesten die al wel gelezen hadden!

    Like

  5. Trees

    Dankjewel lieve Trui en Ton! Ik heb een heerlijke rustige dag gehad hoor, heerlijk buiten onder de parasol was het goed uit te houden.
    Sterkte morgen, las bij Melody dat je geopereerd moet worden. Hoop niet iets heel ernstigs…
    Het was leuk jullie weer ontmoet te hebben en dat wordt vast nog wel weer eens herhaald he?
    Groetjes en liefs, Trees

    Like

  6. Trees

    Goedenavond, zit net pas achter de pc…

    Dank voor je felicitatie…Ik heb een heerlijke rustige dag gehad. Begonnen met koffie met taart die ik gisteravond nog had gemaakt. We zouden uit eten maar hadden allemaal geen zin dus dat doen we de komende week een keer.

    Nee, we konden de trein naar Parijs niet vinden dus zijn toch maar vanaf Utrecht ieder naar ons eigen huis gegaan. Maar…we blijven dromen hoor!

    Groetjes, Trees

    Like

  7. Frans54

    Ik ben vandaag vooral druk geweest met het uitzoeken van de foto’s en het schrijven van een logje. Morgen ga ik bij iedereen de verslagen lezen en de foto’s bekijken, maar nu moet ik – een beetje aan de late kant, maar nog op tijd voor de avondkoffie – toch eerst even iemand van harte feliciteren: Trees van harte gefeliciteerd!

    Like

  8. ?Melody?

    Heppie bursdee toe joe
    Heppie bursdee toe joe
    Heppie bursdee heppie bursdee heppie bursdee toe joeeeeeeeeeeee
    Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaa
    Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaa
    Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Like

  9. hanneke

    lieve trees, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    een fijne dag gewenst.
    vond het gister super gezellig, de reis leek maar een half uur te duren, veel te kort, we hadden nog wel uren kunnen kwekken.
    dikke vette smuffel!!

    Like

  10. Trui

    Ik kom vandaag verder nergens, maar hier moest ik even langs om je te feliciteren.
    Van harte gefeliciteerd en een heerlijke dag gewenst!
    Het was weer buitengewoon gezellig gisteren.:-)

    Like

  11. Hoogste-Tijd

    Goedemorgen Trees, nou voor jou weer een speciale dag, als eerste is het natuurlijk moederdag, daarnaast wil ik jou van harte feliciteren met je verjaardag, hoop dat je een pracht van een dag zal hebben vandaag, of ben je met je reisgezellin toch door gereisd naar Parijs om het daar te vieren hoog en droog op de Eiffeltoren…….:-)))

    Fijne dag,
    Groetjes.

    Like

  12. Trees

    Dankje Truus! Nee morgen blijft hij bij de baas, stel je voor zeg…
    Het gaat vast heel leuk worden en volgend jaar ben je er weer bij he?
    Liefs

    Like

  13. Truus

    Wat heb je een mooi lijstje uitgezocht bij deze hele leuke foto.🙂
    Morgen kan ie natuurlijk niet mee. Stel dat xe9xe9n van de dieren ‘m als lekker hapje ziet.😉
    Ik wens jullie heel veel plezier. Ik zal het met de verslagen moeten doen…

    Liefs van Truus.

    Like

  14. Hoogste-Tijd

    Goh dit doet me gelijk ergens aan denken, als mijn dame Gar een hond aan de lijn vast ziet en die schiet los is altijd het eerste wat ze doet de lijn beet pakken en de hond vervolgens terug leiden, prachtig om dit te zien, andersom was natuurlijk nog mooier geweest, de kleine die de grote op sleeptouw neemt, want de kleintjes zijn vaak de baas ondanks hun formaat…..

    Groetjes, tot morgen.

    Like

  15. Aline

    Haha geweldig ik ken deze beide honden… was er zelfs bij dat ze elkaar ontmoeten… heel geschikt voor deze opdracht…

    Like

  16. Saskia

    Ik heb er nog aan gedacht om onze Duitse Doggen ook zo te fotograferen maar helaas bleef Bo er niet goed achter staan. Ik wilde Bo onder de buik van de meiden door fotograferen. Ach ja het blijven beesten maar deze van jou vind ik heel leuk!
    Tot morgen!

    Groetjes Saskia

    Like

  17. minoesjka

    Ik had deze foto al eerder!! Geweldig he dat verschil, maar ik kan me niet aan het idee onttrekken dat ze allebei even lief zijn, zeker voor hun baas!!

    Like

  18. ?Melody?

    Hahahahaha Ik had dit dus al bedacht he…. zo van ’t zou me niks verbazen als zij met een foto van Mellis en Binky komt’ ..,.. en ja hoor dat doet ze!

    Helemaal geweldig, herinneringen aan een mooie dag van een maandje terug die we morgen gaan herhalen en aanvullen😉

    Bedankt voor je bijdrage hoor!

    Like

Reacties zijn gesloten.