Yeeeeeeeeeeeh….

Ben er weer Yeeeeeeeeeeeeeh… ik ben weer in beeld!

Wat een rare week was dat, zonder internet. Maar na een dag of 2 vond ik het eigenlijk ook wel heel lekker en ik heb dus 5 dikke boeken uitgelezen, heerlijk!

Toen we in hotel in Lohberg, Beieren aankwamen bleek er helemaal geen internet beschikbaar te zijn zoals in de aanbieding had gestaan. Ik dacht al dat het aan mij lag, maar gelukkig was er nog een ander Nederlands stel die hetzelfde dachten. Nou ja, waarom zouden we het verzinnen…

Ik heb 2 x in een internetcafxe9 mijn mail bekeken en de eerste keer gepoogd een berichtje te plaatsen, maar het internet was zo vreselijk traag en weblog wilde met IE ook niet doen wat ik wilde, dus heb ik het maar opgegeven… 

Bedankt allemaal voor de leuke reacties… het leek er inderdaad op alsof het bericht af gemaakt kon worden… en sommigen hebben dat ook gedaan, hahaha!

Alle spullen zijn alweer opgeruimd en de was ligt alweer schoon in de kast. De Capri heeft het prima gedaan, we hebben toch ongeveer 2000 km gereden en het ging perfect. In Duitsland kregen we veel reacties in de vorm van getoeter van medeweggebruikers en daarna opgestoken duimen en veel complimentjes, wat natuurlijk heel leuk was. 

Wknd 27-28.3 (10)Nu zijn we in afwachting van Maria, die a.s. woensdag weer als 'ummetje' alleen met het vliegtuig uit Gran Canaria komt.

We kregen een mooie kaart van haar waarin ze schreef dat ze het weer heel leuk, maar ook heel spannend vindt om weer naar Holland te komen!

We gaan weer allemaal leuke dingen doen en hopen dat het weer een beetje meewerkt!

Vakantieverslagje volgt nog!

18 gedachten over “Yeeeeeeeeeeeh….

  1. Trees

    Jaja, en zij is niet zo knuffelig…;-). Haar zusje Natalia wel, die komt de 16e… ze worden min of meer omgeruild door onze zoon. Hij vertrekt de 20e weer met Maria.
    Ja, vakantieverslagje komt nog…

    Like

  2. wil

    hey, trees wat heerlijk dat je kleindochter bij jullie is gezellig zeg heerlijk verwennen spelletjes spelen en ook uitgaan `k hoop dat de zon elke dag zal schijnen dan kunnen wij er ook van genieten. ik wens jullie hxe8xe8l vxe8xe8l plezier groeten wil en jack

    Like

  3. Ardy

    fijn dat je weer in beeld bent, ik heb je vreeeeeeselijk gemist! Maar goed om te horen dat jullie het weer zo fijn hebben gehad samen met Binky. Nu spannend afwachten totdat Maria komt!! Heel veel plezier en fijne weken met haar!!!!!! Dikke smuffelssssssssssssssssss

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

