Kofferbakmarkt…

KofferbakverkoopWe zijn er weer klaar voor! Diana en ik gaan morgen weer eens kijken of we van onze overbodige spulletjes af kunnen komen. Alles is uitgezocht, de auto ingepakt. Het wordt vroeg opstaan om een mooi plekje te hebben op het grote buitenterrein in Heythuysen waar de kofferbakmarkt wordt gehouden.

Man en dochter liggen hier zowat elke keer voor de TV om het weerbericht te volgen, want ‘als het maar droog blijft’ of eh… ‘als er maar niet zoveel wind staat’ of eh…’zou toch lekker zijn als de zon schijnt’ vliegen me hier voortdurend om de oren… Volgens mij zit het best wel goed! En Ik lach er maar om (hoewel ik het natuurlijk ook allemaal hoop).

Ik ben nooit zo erg bezig met het weer…ben meestal ’s avonds alweer vergeten hoe het ’s morgens was… Mijn humeur wordt er gelukkig ook nooit door bexefnvloed, dus we wachten het wel af.

Wat we wel zeker weten is dat het vast weer een hele leuke dag gaat worden… We hebben er zin in!

10 gedachten over “Kofferbakmarkt…

  1. thisismejel@hotmail.com

    En heeft het nog wat opgeleverd? Had ik het geweten had ik mijn kofferbak achter Diana haar autootje gehangen;-).

    Liefs Marielle

    Like

  2. Ardy

    ik denk er precies hetzelfde over en ik pieker me gek wat we samen vergeten zijn op onze email…………
    ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrr

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

