Spreuken…

Brainconnection Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet…
Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet…

Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet…
Dus waarom zou je leren?


Niet echt mijn idee, ik wil altijd méér leren en weten… en vergeten, ja daar heb ik wel eens last van, maar ach dat gebeurt iedereen wel eens…gewoon ff terug lopen 😉


11 gedachten over “Spreuken…

  1. Ardy

    ik denk er precies hetzelfde over en ik pieker me gek wat we samen vergeten zijn op onze email…………
    ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrr

    Like

  2. Trees

    @Hanneke…Meen je dat nou? Nou zeg, dan heb ik me daar al die tijd voor niks op verheugd hahaha…
    @Marjolijn…ik ook hoor, dus ik doe het er maar mee…
    @Ardy…kan ik doen ja…ach zo erg is het ook weer niet hoor!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

