Wie wil er mee naar het strand?

Dit moet iedereen gezien hebben…ze zijn vast dagen bezig geweest om dit op te nemen…

Volgens mij vonden de hoofdrolspelers het zelf hartstikke leuk…

Geniet van de 'doggy-summer', geweldig!!!

 

15 gedachten over “Wie wil er mee naar het strand?

  1. Trees

    Nou MG het was me wat hoor! Het was echt een spektakel, nadat ik verhaal had gehaald ging iedereen zich ermee bemoeien, dan bedoel ik mijn Spaanse schoondochter en die heeft een temperament, haar dochter Betsaida, nog een tikkie erger ;-). Maar een ding is zeker, DIE ZIEN ONS NOOIT MEER TE-RUG!

    Like

  2. mijn gedachten

    TJESUS, wat een verhaal Trees!
    Ik had er wel bij willen zijn, ooit hebben wij ook me kerst chinees gehaald op tweede kerstdag.
    Er zaten pissebedden in de tjaptjoi!!
    Nou, je kent me onderhand wel een beetje den ik, stampei van hier tot en met peking(per slot van rekening waren we bij de chinees)gemaakt.
    Ik heb ook niets betaald!!
    De foto,s zijn erg leuk

    Like

  3. Ardy

    No Senor!!!
    hahaha, wat een avond was dat zeg! Ik vond het allemaal best wel een beetje spannend worden op het laatst maar nu heb ik nog zadelpijn, hahaha. Goh ik mis jullie en die warmte!!!! 😦

    Like

  4. Carla

    Gatver!!!!
    Maar ja…je hebt ze daar toch wel vaker….in het Hotel hadden wij ze toen ook…jakkes!!
    Maar…het maakt je avondje chonees wel lekker spannend zo.
    Ik moet zeggen dat ik de chinees in dat soort landen toch nooit zo lekker vind als hier hoor.
    Wij waren dit jaar op Lanzarote…en ik vond het niet te pruimen.
    Maar ja..zal ook wel gewenning zijn denk ik.

    Jullie hebben in ieder geval een leuk verhaal.

    liefs Carla.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

