Terug…

Gisteren ben ik na 3 maanden weer teruggekomen in Nederland. De vlucht ging heel voorspoedig. Het meisje dat ik als buurvrouw had deed haar mond niet open en had Binky niet eens in de gaten die ik natuurlijk toen we 20 minuten in de lucht waren met tas en al op mijn schoot heb gezet, hoewel dat eigenlijk niet mag. Lekker rustig dus, ik heb mijn boek gewoon bijna uitgelezen…

Diana haalde ons op en natuurlijk waren we heel blij dat we elkaar weer zagen en ook Binky was weer door het dolle toen hij haar zag. De zon scheen toen we Schiphol uitkwamen dus die was goed overkomen…ik heb zoveel mensen beloofd dat ik de zon mee zou nemen…pfffff…gelukkig gelukt!
We zijn nog even langs Oscar en Mariëlle gereden om gedag te zeggen, ook Hilda was net aangekomen. De kleine Milan was weer helemaal blij dat hij Diana zag en ook ik kreeg een dikke kus en een knuffel. Hij vond Binky erg lief en is sinds hij hem een aantal maanden geleden heeft meegemaakt vindt hij kleine hondjes best leuk en dat is weer mooi meegenomen voor een kindje dat voorheen honden maar eng vond.

Bij Diana hebben we een lekkere wokmaaltijd gegeten met kip en spinazie en ondertussen lekker bijgekletst. Daarna hebben we mijn ‘superschone’ auto ingeladen en reed ik naar huis. Toos (onze overbuurvrouw) riep al een ‘welkom thuis’ door het keukenraam toen ik aan het uitladen was. Van Ans (andere overbuurvrouw) kreeg ik een ‘welkom thuis e-mail’, toch heel fijn als mensen het leuk vinden dat je er weer bent.

Vanmorgen tot 9 uur geslapen en na douchen en aankleden aan het rommelen geslagen en mijn koffer uitgepakt. Ik had geen was natuurlijk dus het was een kwestie van alle kleding en andere spullen ophangen en weer op hun plekje leggen en klaar was Trees ;-). Even gedag gezegd bij verschillende buren en ’s middags een bakkie koffie gedaan bij Jan en Hanny die een leuk plantje als welkom kwam brengen, erg lief! Ook morgen en overmorgen ga ik even bijkletsen met diverse mensen. Gezellig!
Ik kreeg al meteen een uitnodiging om te komen eten bij Toos en Kees, die ik uiteraard heb aangenomen. Was trouwens heerlijke groentesoep, gehaktschotel met spitskool en aardappels en appel-kaneel vla toe… Lieve Toos en Kees, nogmaals bedankt, het was erg lekker!

Binky heeft alweer heerlijk rondgerend door het huis, hij heeft hier aardig de ruimte, een heel verschil met ons studiootje op Gran Canaria! Hij houdt me wel constant in de gaten. Natuurlijk even Nico en Diana gesproken en nu is de dag om…toch ook weer lekker om terug te zijn en te genieten van het voorjaar…

17 gedachten over “Terug…

  1. Carla

    Welkom thuis!!
    Lekker om weer terug te zijn??
    Hoop wel dat er nog een beetje zon uit die koffer komt, want mijn vrije dagen waren nou niet beplaald geweldig qua weer.

    Even over zaterdag…nee sorry ik kom niet…ze gaan hier in de tuin aan de gang…dus moet met koffie broodjes e.d. aan de gang.

    Als je zin hebt om achteraf hier een bakkie te komen halen…dan pik ik je wel op daar.
    Laat maar weten.

    liefs Carla.

    Like

  2. Ardy Hendriks

    WELKOM THUIS!! Toch wel weer fijn hè na 3 mnd de zon nu weer in het kikkerlandje met zijn “schone” natuur. Veel plezier en tot gauw!! Smuffelssssssssss

    Like

  3. Mariet

    Weer voet op oer Hollandse bodem dus ……

    Het vervolg van mijn 1 april log staat erop
    Nieuwsgierig? Snel lezen dan 🙂
    Ik las ff een *voorlopige* logpauze in

    Grt en knuff Mariet.

    Like

  4. blijleven

    Hallo Trees fijn dat je weer een goede reis naar je huisje heb gehad en het weer vald wel mee toch wat wisselend maar puur nederlands en gelijk al div bezoekjes af gelegt fijn dat alles goed gaan hier alle bij zwaar verkoude maar dat zal wel weer over gaan .Veel liefs van Ons.

    Groetjes, Jan en lia

    Like

  5. Marjolijn

    Ja thuis komen is altijd weer fijn hé.
    Dank je wel voor de zon, voor vandaag weet ik het nog even niet, maar de komende dagen straalt hij zeker weer volop.
    Geniet er maar lekker van meis.

    Like

  6. Diana

    Hoi Moedertje, komt er ook nog een verslagje van de verjaardag van Maria en Sinterklaas? Of kun je nog steeds niet goed op de web-log komen? Dikke kus!

    Like

  7. Toos

    Hallo lieve Trees!

    Op de allereerste plaats nog gefeliciteerd met je lieve mooie kleindochter,Maria,en al 9 jaartjes.
    Wat leuk om met zo,n meiske op pad te gaan,ik mag hopen dat het met Janne ook nog eens gaat gebeuren,maar dan is deze oma al bijna 70 jaar.
    Wat lopen er lekkere gezellige dames daar voor dat ziekenhuis,ze houden ook vast van pindakaas,en spekulaas!:-)).
    Lieve Trees,zodra ik de tijd vind komt er de beloofde mail,en de foto,s van Anouck haar nieuwe stekkie.

    Heb,en hou het goed,,,een dikke pakkerd van mij..Toos

    Like

  8. Carla

    Allereerst…nog Gefeliciteerd!!
    Gelukkig dat het gips eraf is nu….en ja…bij jullie kun je gewoon zwemmen hxe8…gek idee eigenlijk.
    het is hier behoorlijk koud nu….vanmorgen de eerste sneeuw gezien.

    fijn weekend…liefs Carla.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

