Puzzelen…

Wknd 27-28.3 (21) Bijna 2 jaar geleden (toen ze in Holland op vakantie was in 2009) heeft Maria van Opa al geleerd hoe ze sudoku's moest maken. Ze snapte het aardig en hielp hem dan op haar manier.

Ik vond dat toch wel knap. Als ik eraan begon (gewoon een hele makkelijke) en ik maakte een fout ging er bij mij meteen een kruis door, jammer dan…

Volgens Nico heb ik gewoon het geduld niet hoewel ik het nu wel kan maar me er geen tijd voor gun omdat ik andere dingen doen leuker vind.

Wknd 27-28.3

Maar Maria vindt het prachtig en duidelijk een uitdaging. Afgelopen zondag lag ze op een bedje bij het zwembad en had een boekje van Opa te pakken. Het was een boekje met 5 moeilijkheidslevels, een andere kon hij niet vinden. Dus Nico begint achterin zo'n boekje, doet 3 'nivels' en dan koopt hij weer een nieuwe.

Dus Maria begon voorin bij "nivel muy facil". Binnen een half uur had ze er 2 af… Wij vinden het ontzettend knap voor een meisje van 9 jaar en zijn enorm trots op haar! 

16 gedachten over “Puzzelen…

  1. Truus

    Hartstikke goed van Maria! Zelf maak ik ze ook tot niveau 3, hoger wordt me te moeilijk. 🙂
    Het handige van sudoku is dat het niet uitmaakt dat het in het spaans is. 😉

    Like

  2. Mariet

    Ik doe ze het niet na hoor want ik vind het ***puzzels
    Knap gedaan meid
    En ik ben een beetje jaloers op het regeltje

    Afgelopen zondag lag ze op een bedje bij het zwembad …… 🙂

    Grt en knuff Mariet.

    Like

  3. Ardy

    Heel erg knap van die kleine meid, jullie mogen er trots op zijn.
    Ik heb het ook weleens geprobeerd maar werkt op mijn zenuwen dus dan maar een andere hobby (één???)
    Hele goeie reis zondag nichie en dikke smuffelsssssssssss

    Like

  4. Jenke

    Hoi Teresa,
    Dus je bent nu ff lurker?net als ik zomers in ons tweede huis.Heel vervelend want het abbonnement zal vast wel doorlopen.Hebben ze daar geen wifi zoals op Madeira?Nou je hebt 1 troost….de zon,die heeft hier weer een snipperdag.gr

    Like

  5. Diana

    Oh Moedertje toch! Maar inderdaad laat niet je humeur erdoor bederven hoor! Ga lekker een dagje naar het strand met een dik boek!! Even wat anders aan je hoofd, lekker relaxen xe8n ook nog bruin worden, mijn liefje wat wil je nog meer… hihi! Dikke kus Diana.

    Like

  6. Piet Wiedijk

    Hallo Trees (en Nico), wat een ellende toch. Op google zie ik een Vodafone bericht van 10 november 2010: er wordt 25 miljoen euro geinvesteerd op de Canarische eilanden om de bereikbaarheid van mobiele telefonie te verbeteren. Het wachten is nu op de komst van een onderzeese glasvezelkabel naar de eilanden ……….(!!!!!!) Even afwachten dus. Groetjes , Piet en Lies.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

