Never alone…

Dit logje hadden jullie vast wel verwacht van mij…

De 3JS hebben het nummer “Je vecht nooit alleen”, dat ze gaan zingen op het Eurovisie Songfestival, vertaald in het Engels en inmiddels is er een officiële clip…

Ik vind de 3JS in het Nederlands geweldig, maar voor dit doel is het denk ik ook beter om in het Engels te zingen… En de vertaling is echt prachtig geworden.

Ze moeten toch op zijn minst door naar de finale en hopelijk komen ze dan ook nog eens bij de eerste 10…dan schrijven ze in ieder geval weer eens geschiedenis voor Nederland!!! Maar als het aan mij ligt en aan alle 3JS fans gaan ze WINNEN!!!

Tegelijkertijd kunnen ze met dit nummer de getroffenen in Japan misschien ook een hart onder de riem steken… Never alone!!!

23 gedachten over “Never alone…

  1. Trees

    De Nederlandse versie vind ik ook heel mooi hoor, maar voor dit doel is de Engelse perfect. Zie vaak reacties van jou bij anderen maar je kunt ook niet bij iedereen een vaste lezer worden he…. Maar nu we elkaar gaan ontmoeten leek me dat toch wel leuk!
    Ik blog al ruim 6,5 jaar inderdaad. Toen onze zoon met gezin weer terugverhuisde naar Gran Canaria ben ik begonnen…Heerlijk!
    Eigenlijk met steeds meer plezier!

    Like

  2. Aline

    Ik vind deze veel mooier dan de Nederlandse, enne leuk om je alvast even te zien, en wat van je te lezen… raar dat we elkaar nog niet eerder zijn tegen gekomen, want we bloggen beide al vrij lang… ga nog wat rond neuzen hier…

    Like

  3. Trees

    Hé gekkie, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor… smaken verschillen.
    Nee, met het songfestival heb ik ook niks, heb al jaren niet meer gekeken, maar mij gaat het om de 3JS en zoiets meemaken zal wel nooit meer gebeuren, dus wel gaaf dat we er naartoe gaan…

    Like

  4. Truus

    Ik luister weinig muziek en kijk al jaaaaaren niet meer naar deze vertoning.
    Maar ik wens jullie heel veel plezier in mei. Live is het vast leuker om mee te maken. 🙂

    Like

  5. Diana

    Jeetje wat is hij mooi geworden! Weet zeker dat ze door gaan naar de finale en dan… wie weet!! Wij zullen ze in ieder geval steunen hè Mam! Dikke kus!

    Like

  6. Ardy

    eerlijk gezegd vind ik dat het lied in het Engels veel beter klinkt en als Jan dan in zijn witte pak optreedt mmmmmmmmmmm dan zit het helemaal goed!!! SEXY jong!!

    Like

  7. Trees

    Heb ook al jaren niet gekeken hoor Mariet…maar nu de 3JS meedoen, ik ga het zelfs met mijn dochter Diana live meemaken… Ach dit is eenmalig en zo dichtbij huis. We vinden het heel spannend hoor…

    Like

  8. Trees

    De Nederlandse versie is ook mooier, maar ik vind de vertaling toch heel goed gedaan. Lees net dat ze als 3e op moeten op 12 mei… En ja, Oost-Europa heeft veel meer landen.
    Ik denk dat ook dat ze meer kans hebben nu ze het nummer in het Engels gaan zingen! Maar ik heb al jaren niet gekeken hoor, vond het zo’n belachelijke vertoning. Maar wie weet!!!

    Like

  9. ♪Melody♪

    Haha ik zat er al op te wachten inderdaad….

    Maar ehhhhh die Nederlandstalige versie vind ik veel mooier….
    Al snap ik wel waarom de Engelstalige versie meer kans maakt….
    Al denk ik ook dat het weer niets zal uitmaken want het is puur economisch belang tussen de Oostblokkers ;-((
    Het songfestival is al jaren niet meer wat het ooit was, alle eerlijkheid is verdwenen

    Like

  10. mijn gedachten

    OH heerlijk is zo,n dagje.
    een familie wat gastvrijheid uitstraalt en waar alles mag en niets moet, ja daar ga je zeker graag naar toe.
    Gek he Trees, naar boven is enger dan naar beneden,dat heb ik ook in de bergen op Kreta.

    Ik heb trouwens foto,s van spinalonga geplaatst, je vroeg er laatst nog om. 🙂

    Like

  11. thisismejel@hotmail.com

    Dat klinkt als heerlijke Spaanse gezelligheid;-) en zo ziet het er ook uit!
    Wat leuk dat Jan en Lia dit ook mee konden maken. Lag net lekker in de zon in de tuin en dacht nog aan jullie… iedere dag lekker het zonnetje… ach ik zou zo weer jullie kant op komen…hihi.

    X

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

