Natalia alweer 8 jaar…

Hieperdepiep!!!

Natalia 8 jaar (23) a Donderdag 13 januari werd onze Natalia 8 jaar. We vierden het uiteraard na schooltijd met lekker eten en een taart met 8 kaarsjes!

Net als voor Maria hadden we voor haar als cadeau een digitale camera. Een hele speciale van een of andere tekenfilmserie als ik het goed heb. Ze wilde die heel graag hebben en was er ook ontzettend blij mee. Ze was de hele tijd aan het foto's maken, zo leuk!

Natuurlijk hadden we nog meer cadeautjes meegenomen, ook samen voor haar en Maria. Een memory-spel met allemaal zeedieren en een lekkere warme Peruaanse muts (allebei gekocht op Texel). Ook voor Betsaida hadden we die gekocht, ze had er speciaal om gevraagd en omdat we qua kleur niet konden kiezen hadden we er voor haar zelfs 2. Verder wat kleine dingetjes, ach het zijn kinderen en cadeautjes zijn altijd welkom.

Verjaardag Natalia 8 jaar1

Van papa en mama had ze een mp4 speler gekregen, ze was dus weer aardig verwend. Op hun verjaardag verkleden die meiden zich altijd in een of andere jurk uit de verkleeddoos. Dit keer koos Natalia voor het jurkje dat ze ook aan had op de bruiloft van haar papa en mama, in mei 2005. Ze is zo mager dat ze het nog steeds past, hoewel ze natuurlijk wel langer is geworden dus het is wel véél te kort. Maar ach, dat mag de pret niet drukken.

Op de rechteronderfoto in de collage hierboven zit ze de e-card van Diana te bekijken, haar gezichtsuitdrukking zegt genoeg, ze kan niet wachten tot Diana weer hierheen komt en dat is al over 2 weekjes! Hoi hoi hoi!

Verjaardag Natalia 8 jaar2

Papa bakte wentelteefjes voor de meisjes waar ze van smulden en de volwassenen aten 'ropas viejas', een oud Spaans gerecht. Vrij vertaald betekent het 'ouwe kleren' en het werd vroeger gemaakt van allerlei restjes voedsel, o.a. vlees, groente, aardappelen. Tegenwoordig is het wel wat uitgebreider en iedereen maakt het eigenlijk op zijn eigen manier.

En na het eten kwam natuurlijk de taart! Het was weer een heerlijke chocolade taart zoals vorig jaar en het wordt een beetje een traditie dat ze de slagroom die daar eigenlijk op hoort meteen in haar mond krijgt gespoten… ach ze kan het hebben moeten we maar denken. Het was weer een leuke verjaardag voor haar, even het middelpunt zijn is toch wel prachtig! Op naar de 9 jaar…

Helaas heb ik er zelf niet veel aan gehad. Ik was de hele dag al misselijk dat begon na het ontbijt en ik heb dus helemaal niets gegeten… brrrr… moest er niet aan denken. We zijn dus op tijd weer vertrokken en de volgende dag ging het alweer wat beter. Wel voorzichtig begonnen met wat crackers en nog geen koffie. Sinds vandaag gaat dat allemaal weer een stuk beter.

Helaas is het modempje voor mijn internet nog steeds niet binnen, had zo gehoopt dat ik het mee kon nemen, dus nog even behelpen. Ik heb er spijt van dat ik tegen Nick heb gezegd voor de feestdagen dat hij nog wel even kon wachten met bestellen omdat ik pas op 7 januari terug zou komen. Ja…die post hier en die bedrijven werken niet zo erg efficiënt… als ik dat niet gedaan had was het vast allang binnen geweest dus ook achteraf ook een beetje mijn eigen schuld…

De verjaardag van Natalia was dit jaar helemaal gedenkwaardig want mijn vader zou op die dag 85 jaar geworden zijn… Helaas heeft hij maar 48 verjaardagen meegemaakt. ..

14 gedachten over “Natalia alweer 8 jaar…

  1. Ardy

    haha wat een heerlijk leesvoer weer!! Nog proficiat en nog wel op dezelfde dag als onze kleindochter Mare, dat feestje hebben we morgen nog tegoed. Leuk hè al die hondjes bij elkaar.
    KRIJG AL HEIMWEE!!!
    Dikke smuffelsssssss

    Like

  2. Ardy Hendriks

    arme Trees, ze had me allerlei oranje dingetjes toegestuurd en natuurlijk zijn die te laat hier, STOMME BELGISCHE POST!!!!! SHIT!!!!
    Maar ik heb vanmiddag een oranje nylon ding gekocht voor x80 1 en we hebben de Nederlandse vlag dus ik ga echt de straat op met allebei de dingen, hahahaha. Die Belgen zullen niet weten hoe ze het hebben maar dan ga ik uit mijn dak en er gaat ook een fles champagne open!!!! PROOST alvast!! Veel voetbalplezier!!!!!
    Smuffelsssssssssss

    Like

  3. Emma

    Een speciale wedstrijd dus voor de familie,maar 1 ding staat vast …………………..Wij nemen die CUP mee naar huis.Nederland Wereldkampioen!!

    Like

  4. Carla

    Ik hoop natuurlijk dat nederland wint!!
    Maar….als we van Spanje zouden verliezen, zou ik daar goed mee kunnen leven.
    Alles is beter als wxe9xe9r van die Duitsers verliezen….toch???? 😉 😉
    Ik ga ook zeker kijken….op het werk…ik zorg dat de gasten gehad hebben wat ze moeten hebben…zet mijn stoeltje voor de buis en ze zoeken het maar even uit….in de pauze zijn ze weer aan de beurt hoor!!
    Hoe vaak maken we dit nou mee!!!!!
    Nou geniet van de wedstrijd en dat inderdaad…DE BESTE MAG WINNEN!!!

    Liefs Carla.

    Like

  5. Gerda

    Wat is dit toch???? Zelfs alle vrouwen (incl mijzelf) die niks met voetbal hebben zijn nu door het dolle heen,oranjegezind,nerveus en soms ook 1 van de 16 miljoen bondscoaches. Grappig toch?? Ik zit ook vooraan hoor en men hoeft me xe9cht niet te bellen, WANT IK NEEM NIET OP!!! PRETTIGE WEDSTRIJD ALLEMAAL
    DIKKE KUSSSSSSSSSSSSSSSSS

    Like

  6. Toos

    Hallo de Geldorpjes!

    Wat gaaf van jullie lieverds in Spanje,kon je maar even een vliegje zijn,en die gezichtjes van hun bekijken als DE MATCH gaat beginnen a.s.zondag.
    Laat me verrassen hoe hun dolle reactie is.
    Geniet er zondag ook maar heerlijk van,doe ik ook hoor!

    liefs Toos.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

