Geen foto op het bordes…

Vroeger was een van de hoogtepunten van Koninginnedag het defile voor het paleis op de televisie. Jullie denken natuurlijk, hoe kom je nu in deze tijd van het jaar met Koninginnedag in gedachten…

Nou, sinds de openstelling van Paleis Soestdijk (ongeveer 4 jaar geleden) heb ik mezelf beloofd een keer kaarten te bestellen voor een rondleiding. Het leek me echt heel leuk om daar nou eens zelf rond te kunnen wandelen en ik wilde uiteraard een foto van mezelf op het bordes…

Het stomme is dat ik het zo vaak had gezegd en het er gewoon nooit van kwam… Dit jaar in augustus was het de bedoeling maar was het op de dagen dat ik kon gewoon volgeboekt.
Nadat de heen-en weerplanning was gemaakt om met de feestdagen terug te gaan naar Holland heb ik meteen kaarten besteld voor Diana en voor mij voor zondag 19 december 2010 om 12.00 uur.  En dat was net op tijd want het kon nog maar tot eind van dit jaar.

Soestdijkkaartjes

Dus zaterdag terugvliegen, zondag Soestdijk, daarna Binky ophalen bij Diana en naar huis in Brabant. Ja, in plannen zijn we goed…
Maar van zaterdag op zondag was er weer zoveel sneeuw gevallen dat we het niet aandurfden… We hadden al heel erg op tijd weg moeten gaan, geen ongelukken of glij-partijen moeten krijgen… en uiteindelijk hebben we besloten dat we eigenlijk eventuele ellende niet op wilden zoeken…

Dus geen foto op het bordes… en de kaarten… die bewaar ik voorlopig nog even als aandenken dat ik toch echt wel de reservering had gemaakt…

Jammer, maar helaas…

9 gedachten over “Geen foto op het bordes…

  1. Trees

    @Hanneke…Meen je dat nou? Nou zeg, dan heb ik me daar al die tijd voor niks op verheugd hahaha…
    @Marjolijn…ik ook hoor, dus ik doe het er maar mee…
    @Ardy…kan ik doen ja…ach zo erg is het ook weer niet hoor!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

