In de hoek…

In de hoek De foto die hiernaast staat is eigenlijk heel zielig… Ik zit in een hoekje van het bed te breien… Ons appartementje is niet groot maar toch kon ik op dat moment nergens anders meer zitten…

Ik zou gaan lopen met mijn nicht Ardy, maar het was nog een beetje te vroeg… Aangezien Nico het huisje wilde gaan schoonmaken kon ik nergens anders meer zitten. Hij zet altijd de stoelen omhoog en bouwt de bank vol… Hij had dus geen geduld om daarmee te wachten tot ik weg zou zijn en was, terwijl ik in de badkamer was, vrolijk alles aan het voorbereiden.

Maar denk je dat ik mopperde? Nee natuurlijk niet! Zo'n man moet je koesteren en dat doe ik dan ook en ik zie er ook de humor wel van in! 

12 gedachten over “In de hoek…

  1. wil

    hi trees blijven breien hoor ik hoop dat het net zo mooi wordt als mijn shawl die van jou heb gekregen voor mijn verjaardag dit is een goede therapie daar blijven de handjes lekker soepel van en de van nico ook met het schoonmaken in beweging blijven!gr:wil

    Like

  2. Marielle

    Ondanks die gekke bekken toch een stel mooie meiden! Om trots op te zijn he TT!!
    Wat doe je dat toch altijd weer leuk met die fotocollages… kan ik niet een cursusje bij je volgen;-)? Smuffels, Marielle

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

