Time-out…

De onderstaande spreuk is iets wat ik steeds in gedachten moet houden. Mijn Vodafone mobiele internetmodem/verbinding werkt namelijk niet zoals ik zou willen en ik wil niet dat dit mijn humeur gaat bederven. 

Ik kan gewoon internetten hoor, alleen kan ik met die verbinding niet in het beheer van weblog komen, wat eigenlijk heel belangrijk voor mij is. Het ligt niet aan mijn laptop…als ik een vaste aansluiting (wel draadloos maar normaal ADSL) gebruik is het geen probleem. Ik heb gisteren ruim 2 uur bij een reparateur gezeten die alles in mijn laptop heeft nagekeken en ook die zegt dat het daar niet aan ligt.

Ook op de laptop van mijn vriendinnen hier werkt het niet. Vodafone zegt er niets aan te kunnen doen en daar baal ik erg van.

Timeout

Ik ga nogmaals een vraag stellen aan weblog-helpdesk, nu ik een en ander heb uitgezocht, mogelijk is er toch in hun instellingen iets wat een mobiele internetverbinding in de weg staat.

Dus lieve allemaal, even een time-out tot alles weer op orde is. Iedere keer naar een ander moeten gaan of naar de receptie is niet helemaal wat ik wil…

Tot hopelijk heel snel!!!

12 gedachten over “Time-out…

  1. Jenke

    Hoi Teresa,
    Dus je bent nu ff lurker?net als ik zomers in ons tweede huis.Heel vervelend want het abbonnement zal vast wel doorlopen.Hebben ze daar geen wifi zoals op Madeira?Nou je hebt 1 troost….de zon,die heeft hier weer een snipperdag.gr

    Like

  2. Diana

    Oh Moedertje toch! Maar inderdaad laat niet je humeur erdoor bederven hoor! Ga lekker een dagje naar het strand met een dik boek!! Even wat anders aan je hoofd, lekker relaxen èn ook nog bruin worden, mijn liefje wat wil je nog meer… hihi! Dikke kus Diana.

    Like

  3. Piet Wiedijk

    Hallo Trees (en Nico), wat een ellende toch. Op google zie ik een Vodafone bericht van 10 november 2010: er wordt 25 miljoen euro geinvesteerd op de Canarische eilanden om de bereikbaarheid van mobiele telefonie te verbeteren. Het wachten is nu op de komst van een onderzeese glasvezelkabel naar de eilanden ……….(!!!!!!) Even afwachten dus. Groetjes , Piet en Lies.

    Like

  4. mijn gedachten

    Wat is het heerlijk voor de kleinkinderen om zo,n lieve opa en oma te hebben.
    Het is hier vandaag bar en boos met het weer he Trees?
    Leuke kopfoto heb je, je hele site is mooi trouwens.

    Like

  5. Carla

    Hahaha…je zult maar zo’n opa en oma hebben…super toch!!
    En dan die foto’s…dat kun je je bij dit weer toch helemaal niet voorstellen!!

    liefs Carla.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

