Koud en warm…

Sinds een kleine week ben ik weer op ons heerlijke warme eilandje! Fijn om weer terug te zijn, lekker weer een aantal weken genieten!

Met Binky ging het weer helemaal super, hij is toch zo makkelijk om mee te reizen.

Zaterdag ben ik meteen weer naar de Vodafone gegaan om mijn internet op te waarderen, helaas heb ik problemen om in weblogbeheer te komen, dus berichtjes maken was er even niet bij.

Video call snapshot 21 Ook Skype staat zo nu en dan open en zo heb ik makkelijk contact met familie en vrienden. Begin van de week heb ik geskyped met mijn nicht Ardy en haar man Kees in België. En koud dat ze het hadden, echt zooooooooo zielig… Sterkte ermee hoor!
Maar gelukkig komen ze binnenkort ook voor een heerlijk weekje naar ons zonnetje op Gran Canaria, gezellig!!!

Als ik thuis weer niet kan bloggen houden jullie wel weer een berichtje tegoed. De volgende week donderdag hebben we weer vrouwendag bij Wil of…ik ga even boven bij de receptie zitten op de berichtjes te plaatsen en te publiceren.

 

17 gedachten over “Koud en warm…

  1. Florian

    de wasmachine van mij moeder ging ook aan de wandel maar dan gaat hij
    eerst een bocht maken en dan naar voren maar vorig jaar heeft mijn vader de wasmachine vast gezet

    Like

  2. thisismejel@hotmail.com

    Ha TT en Nico,

    Momenteel zit ik met Hilda op de bank je blog te lezen en zeg nu kan jij een keer reageren, maar OHHHH nee daar begint ze niet aan:-) hihihi.

    Dus bij deze namens Hilda en mij de groeten en geniet van het zonnetje hier is het nl. berekoud!!

    Grt van ons allemaal

    Like

  3. Diana

    Hahahahaha, ik kan er niets aan doen maar ik blijf lachen!! Ik denk dat als ik er geweest was ik dan ook helemaal dubbel had gelegen, haha! Maar gelukkig ook dat de droger er nog op stond! En ja daar gaan we weer, elk nadeel heeft z’n voordeel… jij hebt nu lekker even kunnen soppen daarachter, hahahahaha! Wat een belevenis toch weer Moedertje, haha! Dikke kus Diana.

    Like

  4. Diana

    Hahahahahahaha, ik heb het nog niet eens gelezen maar die foto… hahahaha wat een raar gezicht zeg!! Ik ga gauw lezen, kan ik waarchijnlijk nog meer lachen, hahahaha!

    Like

  5. Emma

    We hadden al de walking fridge ,en nu hebben we dus ook
    al een walking washing machine……..hahahahahahaha

    fijne dagen ,groetjes Emma

    Like

  6. Marielle

    Hahaha gelukkig dat we er nu om kunnen lachen, want het had niet langer moeten duren of je droger had erachter gelegen met alle schade van dien.

    Wanneer komt je mannetje weer terug?

    Dikke knuf Marielle

    Like

  7. hanneke

    ik had het laatst ook, schrok me rot wat een herrie.
    de machine is niet zover verschoven als die van jou, maar ik krijg m niet meer terug op de plaats.
    je hebt het iig weer lekker schoon onder.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

