Songfestival…

Zoals veel van mijn trouwe lezers weten ben een ik grote fan van de 3JS…

Ze worden gelukkig door steeds meer mensen gewaardeerd en dat verdienen ze ook.

Ik was dan ook super verrast toen ik hoorde dat ze in 2011 mee gaan doen aan het Eurovisie Songfestival. Daar heb ik nou echt helemaal niks mee maar nu is het natuurlijk een beetje anders…

Diana en ik willen dan ook gaan proberen kaarten te kopen voor de halve finale waarin zij uitkomen en misschien ook wel van de finale…

Maar wat een schrik… en hotelreservering in Düsseldorf is echter meteen 3 tot 4 keer duurder als normaal. En aangezien we 2 éénpersoonskamers nodig hebben (klik maar even hier, dan snap je waarom) loopt dat wel een beetje erg in de papieren… Dus hoe we dat gaan doen weten we nog niet, maar ik heb wel een Google alert ingesteld en me geabonneerd op een nieuwsbrief voor het ticketbureau in Düsseldorf… Zo snel er kaarten beschikbaar zijn hoor ik het! Spannend…

Des te leuker is het dat er een soap wordt gemaakt van de 3JS in aanloop naar het Nationaal Songfestival…dus dat wordt voor de buis zitten! Alleen de eerste zal ik al moeten missen want dan ben ik nog onderweg naar Gran Canaria als ik na de feestdagen weer terug ga. Maar gelukkig wordt het door de TROS uitgezonden dus kan ik het makkelijk terugkijken op Uitzending Gemist…

De nummers zijn inmiddels geschreven dus ik ben heel erg benieuwd wat ze ervan gebakken hebben. Maar…het kan niet anders als super zijn natuurlijk!

Hieronder de aankondiging van de TROS:

De TROS heeft bekendgemaakt dat in aanloop naar het Nationaal Songfestival een vierdelige soap wordt uitgezonden die de 3JS volgt op weg naar het songfestival. In deze soap ziet de kijker de voorbereidingen van Jan Dulles, Jaap de Witte en Jaap Kwakman voorafgaand aan het nationale muziekevenement.

Zo reist de camera met de heren mee naar Frankrijk waar ze, in alle rust, schrijven aan de vijf nummers die ze tijdens het Nationaal Songfestival ten gehore zullen brengen. Terug in Nederland bereiden de 3JS zich, tussen de reguliere optredens door, verder voor op hun deelname.

De soap wordt uitgezonden op vrijdag 7, 14, 21 en 28 januari 2011 en werkt toe naar het Nationaal Songfestival van zondag 30 januari. Die avond wordt duidelijk met welk liedje 3JS Nederland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Düsseldorf in mei 2011. (TROS)

10 gedachten over “Songfestival…

  1. Trees

    Thanks Mel, ben al lid of abonnee of hoe je het ook noemen mag van allerlei hotelsites… Hotelkamerveiling.nl, vakantieveilingen.nl, weekendjeweg, hotelspecials…noem ze allemaal maar op…
    Dus wie weet!
    Hoop wel dat het gaat lukken.
    Ook zelfs al geprobeerd bij etap.com. Kamers kosten 32 euro per nacht, maar bij Dusseldorf-Breitscheid-Ratingen aleen 10 en 11 mei nog vrij. Nu mogelijk alweer volgeboekt… We weten gewoon nog niet in elke halve finale ze staan, 10 of 12 mei…
    Maar we wonen 100 km van Dusseldorf af, dus zonodig gaan we gewoon heen en weer!
    Liefs terug!

    Like

  2. Marjolijn

    Oh dat is leuk…!!
    Ik hoop dat je een paar kamers vind voor een betaalbare prijs.
    Ja, met dit soort gelegenheden schroeven ze de prijzen wel op. Dat is dan weer niet leuk.
    Fijne dag vandaag.
    Ben je alweer terug naar de zon?Of geniet je hier nog van de vallende bladeren

    Like

  3. Marielle

    Eerlijk gezegd…. zijn we met z’n allen gewoon jaloers op je hoor:-)
    Geniet er nog maar even van samen met je man. Als je de 8e maar weer in NL bent toch:-).

    Liefs Marielle

    Like

  4. Diana

    Komt goed hoor Moedertje, met Bink die ik gewoon nog een weekje vertroetel, maar ook met jou. Wij halen jou gewoon zaterdag op en hebben we nog een gezellig weekendje met z’n drietjes.😉 Positief ben ik he?! Hahaha! Dikke kus van mij en een likje van Binky!

    Like

  5. Ardy Hendriks

    PECHVOGEL!!!!!!
    jaja………….

    dikke smuffels ook voor Kootje die je daar zo verwent. Vandaag met Kees 27 km gefietst, zaaaaalig!!

    Like

  6. gerda

    Ach,verplicht vakantie houden… wie droomt daar nou niet van??
    en die aswolk…tja,das van de ene vulkaan, nou is die vulkaan ernaast ook aan het rommelen. Dus wie weet… NOG langer vakantie haha
    xx

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

