De tien…

Tijdens een bezoekje aan de bijzondere weblog van Melody kwam ik zoiets leuks tegen dat ik het heb overgenomen!

De 10

Wat deed ik 10 jaar geleden: (het jaar 2000) 

In 2000 woonden we nog op onze woonark in Wilnis, woonde Diana nog thuis en werkte ik nog bij Quaker en had ik net mijn baan als sales assistente voor een eigen afdeling. Het was een uitdaging want ik had het meeste wat ik moest weten en nog meer, in de praktijk geleerd. Ik ondersteunde 6 personen en had de geweldigste baas die een mens kan hebben, die nu al 7 jaar een hoge functie heeft bij hetzelfde bedrijf in China. Het was een supertijd en ik heb het met heel veel plezier gedaan!

Wat deed ik 10 maanden geleden: (5 december 2009)

10 maanden geleden waren we ons aan het voorbereiden op het Sinterklaasfeest dat we zouden gaan vieren bij Nick en Elsa thuis…

Wat deed ik 10 weken geleden: (27 juli 2010)

10 weken geleden waren we nog in Holland en was ik ons koffertje aan het inpakken voor een logeerpartij van 3 dagen in België bij Ardy en Kees…

Wat deed ik 10 dagen geleden: (vrijdag 25 september 2010)

10 dagen geleden werden Maria en Natalia gebracht. Ze bleven een nachtje bij ons logeren, allebei geblesseerd…Maria met haar gebroken arm en Natalia met haar gehavende gezichtje. We gingen 's avonds Adrie en haar zus opzoeken die ook in Puerto Rico op vakantie waren. We hebben veel plezier gehad… 

Wat deed ik 10 uur geleden: (7.30 uur)

10 uur geleden lag ik nog heerlijk in bed te overdenken wat ik vandaag allemaal weer zou gaan doen.. 

Wat deed ik 10 minuten geleden: (15.20 uur)

10 minuten geleden begon ik met het maken van dit logje…

Tien

Wat doe ik over 10 minuten: (15.40 uur)

Over 10 minuten ga ik ongeveer dit bericht publiceren op de weblog…

Wat doe ik over 10 uur: (23.30 uur)

Over 10 uur zit ik nog TV te kijken, zit ik te lezen of een spelletje te spelen voor het slapen gaan op de laptop en misschien ga ik wel eens vroeg naar bed en dan ben ik mijn tanden aan het poetsen…

Wat doe ik over 10 dagen: (15 oktober 2010)

Over 10 dagen zit ik lekker in het zonnetje of ben ik bezig met het maken van de DVD van onze cruise…  (zie pagina cruisen)

Wat doe ik over 10 weken: (14 december 2010) 

Over 10 weken ben ik nog steeds op Gran Canaria en ben ik de huurders van appartementje 310 aan het opwachten, die voor 6 weken de kou in Holland gaan ontvluchten… 

Wat doe ik over 10 maanden: (5 augustus 2011)

Over 10 maanden ben ik waarschijnlijk aan het uitrusten van de heerlijke zomer-logeer-partijtjes van een week of 5-6, waarin Maria en Natalia weer naar Holland komen in de zomervakantie…

Wat doe ik over 10 jaar: (het jaar 2020)

Over 10 jaar ben ik vast de trotse oma van 3 knappe kleindochters die dan alweer 29, 18 en 17 jaar zijn. Zijn wij hopelijk nog steeds in de gelegenheid om in de winter met zijn tweetjes van ons heerlijke stekje in de zon te genieten en natuurlijk van onze Binky. En zijn wij, ons gezin en verdere familie en vrienden gezond en genieten we van het leven. Zijn we bijna 50 jaar getrouwd en ik hoop dat ik dan nog steeds aan het bloggen ben…

21 gedachten over “De tien…

  1. Gerda

    10 jaar geleden…. pfff daar hebben we het niet meer over
    en over 10 jaar??? we hopen dat we dan al opa en oma zijn van 10 (zal wel minder zijn) kleinkinderen waar we dan heeeel erg van gaan genieten!!
    DIKKE KUSSSSSS VAN JE ZUS

    Like

  2. Ardy

    WOW……..geweldig gedaan!! Ik kreeg er kippevel van……
    Over 10 jaar zitten wij (met of zonder tanden) nog zaaaaaaalig te giebelen en te lachen, hahahaha

    Like

  3. Toos

    Geweldig genoten daar in het Belgixeb Trees!

    Tja,en zo hoort dat ook.
    En wat mooi geschreven al die avontuurtjes,leuk,en ook met die kleine Binky erbij.

    Liefs Toos.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

