Een goeie buur…

Voor ik naar Gran Canaria vertrok, heb ik heerlijk gegeten bij mijn buren Jan en Ans…

Nico was natuurlijk al vertrokken en als ik alleen ben zorg ik eigenlijk helemaal niet zo goed voor mezelf. Ze weten ook wel dat ik dan zeker geen Hollandse pot voor mezelf kook. 
Dus er werd mij een heerlijk maaltje van gekookte aardappeltjes met boontjes en een superzacht sudderlapje voorgeschoteld. Vooraf was er een lekkere Griekse salade en als toetje magere kwark met een lepeltje jam. Wat is een gewone Hollandse hap dan lekker!

We lopen de deur niet plat bij elkaar, maar zo af en toe is het super gezellig en ook nu hebben we weer eens lekker bijgekletst…

Na het eten hebben we samen het bericht over hun hobby voor "De Stippel" uitgewerkt en geplaatst. De foto's uitgezocht en de slideshow gemaakt, het was een mooi artikel geworden en ze waren er heel blij mee en ik natuurlijk ook…

Onderhand vertelde ik dat ik de ramen nog had willen lappen voor ik wegging. Emmer sop 2Toen ik mijn emmer klaar wilde gaan maken belde Diana en hebben we een uur aan de telefoon gehangen.

Helaas, toen het gesprek afgelopen was regende het, geen lekker weertje om ramen te gaan lappen natuurlijk.

Spontaan bood Ans aan de ramen voor mij te doen na mijn vertrek. Natuurlijk wilde ik dat niet, ach die paar weken kunnen er ook nog wel bij dacht ik. Niks aan te doen.

09-20102

Maar…ze beloofde het echt te zullen doen en hun mailtje met 'belofte maakt schuld' in de onderwerpregel zei genoeg…de foto's erbij helemaal.

Onze ramen waren heerlijk schoon gewassen, dus ons chalet zag er heel proper uit. En met de open dagen in het vooruitzicht die voor het park werden gehouden in het weekend, kwam dat nog heel goed uit met al de rondwandelende belangstellenden.

Ans, bedankt hoor en Jan ook bedankt natuurlijk, jij hebt uiteraard de foto's gemaakt!!!

11 gedachten over “Een goeie buur…

  1. Diana

    Oooh dat ziet er weer hxe9xe9l gezellig uit zeg! Ik kijk er naar uit om weer gezellig buiten te zitten Moedertje, heerlijk! Dikke kus Diana.

    Ps: Kan Pa ook nog even bij mij langs komen misschien? 😉 hihi!

    Like

  2. mijn gedachten

    Kijk dat is wat ik graag zie, een heerlijk plekje om met een kopje koffie in de zon te kunnen zitten.
    Nico heeft er heel wat werk op zitten, het is prachtig mooi geworden.
    Geniet van die paar dagen dat hij hier is, gelukkig blijft het nog een poosje mooi lenteweer.
    O, en primula,s, ik vind ze zo mooi, maar ben er allergisch voor.
    groetjes

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

