Dagje Nederweert…

Gisteren had ik afgesproken om op bezoek te gaan bij mijn buddie Tooske van de afvalsite, dus ’s morgens om 9.00 uur reed ik weg richting het mooie Limburgse land…
Wat was het weer een partij gezellig! We hebben wat afgekletst.

Eerst koffie met ontbijtkoek, ik kreeg het grootste stuk als gast…(hihi). Daarna heeft Tooske warm eten voor ons twee gemaakt, erg gezond hoor, verse groenten, 3 rösti-rondjes, rauwkost op het bord erbij en een krokante kipschnitzel maar dan klaargemaakt in de oven. Heerlijk was het!

’s Middags hebben we een bezoekje gebracht aan haar dochter Fanny en kleindochter Janne. Die is inmiddels alweer ruim 6 weken. Wat een schatje is dat zeg. En we hebben foto’s en films gezien van de fietstochten die ze met zijn tweetjes hebben gemaakt. Hilarische taferelen hoor, dus we hebben ontzettend gelachen.

Toen we weer bij Toos thuis waren, het was inmiddels tegen 18.00 uur, moest er toch weer gegeten worden. Ze heeft toen een lekker eitje gebakken voor ons met bacon eronder, kaas eroverheen en daarbij nog een snee mueslibrood met boter en kaas, jammie… Als toetje een mengsel van yoghurt, kwark en meloen, dat stond ’s middags al klaar maar we konden het niet meer op…

We zijn met die bacon en zo wel een beetje uit ons dak gegaan en de weegschaal was voor mij dan ook niet lief vandaag…:-(. Maar dat gaat wel weer goedkomen.

’s Avonds nog een beetje de laptop opgeschoond, hopelijk is die dus nu weer wat sneller geworden!

We hebben een heerlijke dag gehad en om 22.00 uur was ik weer thuis. Eigenlijk kwamen we nog tijd te kort. Voor herhaling vatbaar maar dan een keer bij mij!  Lieve Tooske, nogmaals heel erg bedankt!

9 gedachten over “Dagje Nederweert…

  1. Diana

    Hahahaha, wat moest ik lachen om die foto met dat stuk(je) ontbijtkoek! Leuk mens is t toch die Tooske!! Heerlijk genoten dus Moedertje! Dikke kus Diana.

    Like

  2. Carla

    Zonnebrand creme…en strand…daar word ik wel een beetje jaloers van hoor!!
    Maar..het begint hier nu iets beter te worden….
    Heerlijk hoor…lekker genieten van je kleinkids, en opa’s en oma’s mogen ze toch verwennen!!

    Like

  3. Diana

    Wat een schatje is het ook! Ja en bij Opa en Oma is het tch altijd leuk, dat weet ik van vroeger nog wel. Al die logeerpartijtjes bij Opa en Oma en Oma, heerlijk was dat altijd! Jammer dat je tijd niet even terug kan draaien anders zou ik dat zo weer even over willen doen! Dikke kus!

    Like

  4. mijn gedachten

    Een gezellig lief logje heb je geschreven.
    Ik zou ook wel even willen spelen op het strand.
    Wentelteefjes,hmm lang niet gehad.
    Misschien vanmiddag maar es eten, even zo tussendoor.
    Hier is al weer verse sneeuw gevallen. bleh!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

