Spreuken…

We_verliezenHij die geld verliest, verliest veel…

Hij die een vriend verliest, verliest veel meer…

Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles…

8 gedachten over “Spreuken…

  1. mijn gedachten

    Vertrouwen,
    is een gegeven iets.
    Wanneer dat beschaamt wordt is het een gegeven wantrouwen.

    Eigen inzicht, eigen gevoel,eigen uitgesproken verlangen,
    in een vertrouwde en liefdevolle vriendschap, geeft een toekomst met vertrouwen in …….

    (Trees jouw spreukjes brengen mij tot nadenken)

    Like

  2. mijn gedachten

    Wat jouw tante voor jou is, is mijn tante voor mij.
    En ik ben ook blij dat ik bij je lees, want de warmte en de liefde straalt naar binnen.
    Nog c.a 10 weekjes en ik vertrek weer naar mijn geliefde Kreta!
    Jouw zon is ook een beetje mijn zon.

    Like

  3. Ardy

    Heel goed verwoord Trees, ze is nog wat zwakjes maar dat zal allemaal wel weer goed komen……
    Hier weer opnieuw een wit sneeuwtapijt, winter blijft gewoon doorgaan, achja morgen is het pas 1 februari dus…………
    SMUFFELS!!!!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

