Welkom op het schip…

Hier dan eindelijk de eerste foto van onze Cruise Vakantie op de “Norwegian Gem”.

Het was hetzelfde schip als waar wij op vaarden tijdens onze eerste cruise in 2007. Heel makkelijk want wij wisten meteen de weg…
Erg handig ook, want het is 295 meter lang en 50 meter breed…

Verslag van onze reis en de belevenissen van Binky volgen volgende week. Het is me te warm…plak zowat met mijn vingers aan de toetsen en met mijn armen aan de tafel vast, dus nog even geduld!

7 gedachten over “Welkom op het schip…

  1. ilja

    Hallo genieters,

    Nou ik ben erg nieuwsgierig naar de story en de foto”s.
    Ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben gehad.
    Verder gaat hier alles goed en genieten volop.
    Wij zijn een paar dagen in Duitsland geweest i.v.m. het N,K.
    Was erg goed en gezellig. We waren met nog 2 stellen van het fietsen.

    En nu maar weer genieten van het mooie weer hier.

    Groetjes van Geert en Ilja

    Like

  2. gerda

    ik dacht dat ze allebei allang zo n jurk hadden… echte spaanse meiden horen toch ook echt een spaanse jurk te hebben…. staat haar ook heeeeeeeel goed hoor, maar ja wat staat haar nou niet haha.
    dikke kus
    van je zus

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

