Naar de finale…

Nederlandse kleuren Nederland voetbalt a.s. zondag de finale van het WK 2010…

Het hele land is euforisch en was erg benieuwd wie de tegenstander zou worden, Duitsland of Spanje…

Gisteravond viel de beslissing…het wordt Spanje!

Ons 2e thuisland… en het vaderland van onze schoondochter Elsa en kleindochters. Spanje heeft nog nooit een WK finale gehaald dus nu is heel Spanje door het dolle heen. Gisteravond had ik al een van geluk schreeuwende schoondochter aan de telefoon…

Nick is sowieso vóór Nederland, dat spreekt voor zich en wij natuurlijk ook! Gelukkig heeft hij een medestander die hem steunt. Maria heeft beloofd dat ze aan de kant van Nederland staat! Ze zal dan ook geschminckt worden met de rood/wit/blauw en oranje kleuren.  
090713_Spaanse_vlag_392x293 Natalia wordt geschminckt met de kleuren van Spanje…rood/geel en steunt haar mama en de rest van de familie!

Eigenlijk heel grappig want Maria is juist in Spanje en Natalia in Nederland geboren… 

Wij gaan deze wedstrijd samen met Diana bij haar thuis kijken…

DAT DE BESTE PLOEG MAG WINNEN… maar natuurlijk hoop ik dat het Holland wordt!

Een prettige wedstrijd gewenst aan iedereen die gaat kijken!

 

12 gedachten over “Naar de finale…

  1. Ardy Hendriks

    arme Trees, ze had me allerlei oranje dingetjes toegestuurd en natuurlijk zijn die te laat hier, STOMME BELGISCHE POST!!!!! SHIT!!!!
    Maar ik heb vanmiddag een oranje nylon ding gekocht voor € 1 en we hebben de Nederlandse vlag dus ik ga echt de straat op met allebei de dingen, hahahaha. Die Belgen zullen niet weten hoe ze het hebben maar dan ga ik uit mijn dak en er gaat ook een fles champagne open!!!! PROOST alvast!! Veel voetbalplezier!!!!!
    Smuffelsssssssssss

    Like

  2. Emma

    Een speciale wedstrijd dus voor de familie,maar 1 ding staat vast …………………..Wij nemen die CUP mee naar huis.Nederland Wereldkampioen!!

    Like

  3. Carla

    Ik hoop natuurlijk dat nederland wint!!
    Maar….als we van Spanje zouden verliezen, zou ik daar goed mee kunnen leven.
    Alles is beter als wéér van die Duitsers verliezen….toch???? 😉 😉
    Ik ga ook zeker kijken….op het werk…ik zorg dat de gasten gehad hebben wat ze moeten hebben…zet mijn stoeltje voor de buis en ze zoeken het maar even uit….in de pauze zijn ze weer aan de beurt hoor!!
    Hoe vaak maken we dit nou mee!!!!!
    Nou geniet van de wedstrijd en dat inderdaad…DE BESTE MAG WINNEN!!!

    Liefs Carla.

    Like

  4. Gerda

    Wat is dit toch???? Zelfs alle vrouwen (incl mijzelf) die niks met voetbal hebben zijn nu door het dolle heen,oranjegezind,nerveus en soms ook 1 van de 16 miljoen bondscoaches. Grappig toch?? Ik zit ook vooraan hoor en men hoeft me écht niet te bellen, WANT IK NEEM NIET OP!!! PRETTIGE WEDSTRIJD ALLEMAAL
    DIKKE KUSSSSSSSSSSSSSSSSS

    Like

  5. Toos

    Hallo de Geldorpjes!

    Wat gaaf van jullie lieverds in Spanje,kon je maar even een vliegje zijn,en die gezichtjes van hun bekijken als DE MATCH gaat beginnen a.s.zondag.
    Laat me verrassen hoe hun dolle reactie is.
    Geniet er zondag ook maar heerlijk van,doe ik ook hoor!

    liefs Toos.

    Like

  6. Emma

    Hee Teresa ,wat grappig ,we hebben de zelfde pennentic,aangezien ik bij mega veel bedrijven kom ,en ze daar altijd een bak met pennen hebben voor relaties,heb ik er inmiddels ook heel veel ,misschien een keertje de dubbele ruilen ,haha ,en ja ,diegene die het lekkerst schrijven zijn heilig.
    Liefs,Emma

    Like

  7. Diana

    Ja en weten jullie wat nou het mooie is… als ik voorheen, toen ik geloof ik nog thuis woonde, wel eens om een pen vroeg om te gebruiken (en houden) dan mocht ik er niet zomaar eentje pakken, nee.. dan wilde ze altijd even kijken of het er niet eentje was die zo lekker schreef… hahaha! Weet je het nog Mam? Dikke kus!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

