Hup, Holland, Hup…

Weer terug van weggeweest!

Binnenkort zal ik onze belevenissen tijdens de 8-daagse cruise beschrijven,
nu alvast een fotoimpressie gemaakt tijdens de 2 wedstrijden van Oranje die we aan boord hebben kunnen kijken!

We hadden wel bekijks omdat we allemaal iets oranje aanhadden (behalve Nico dan) want we waren de enige gasten die buiten op het achterdek zaten te kijken, de meeste Nederlanders zaten binnen in het Atrium en bekeken de wedstrijden op een mega groot scherm.

En gelukkig hebben ze ook nog allebei de wedstrijden gewonnen, dus een extra leuk feestje, vooral de laatste wedstrijd tegen Brazilë was ontzettend spannend. Maar ik hoorde al dat er zeker 11 miljoen Nederlanders die wedstrijd hebben gezien, dus dat weet iedereen natuurlijk al lang…

Vanavond de volgende wedstrijd, het wordt vast weer heel spannend!!!

14 gedachten over “Hup, Holland, Hup…

  1. Gerda

    SPANNEND!!!!!! Die rupsenplaag… tja,ook wij hebben er last van. Ze hangen aan onze breedbeeldtelevisie en je krijgt ze maar niet weg!!!
    Op naar de finale jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Like

  2. Toos

    Oeps onze manschaft toch!!!

    Heerlijk Espanjola,ik gun het ze dat de jongens mee mogen doen,als ze ons team maar laten winnen!!

    Voor jullie een super gezellige avond a.s zondag voor het groene beeld….liefs Tooske!

    Like

  3. Teresa

    @Hanneke…Ja dat wordt wat dan, aan de ene kant hoop ik het omdat ik niet wil dat het Duitsland wordt, maar aan de andere kant zou het sneu zijn voor Nick als enige Nederlander tussen de Spanjaarden…en…hij staat dan toch echt achter ORANJE!

    Like

  4. Carla

    Dat was eeng ezellige boel zo te zien!!
    Ik hoop zó dat ze winnen vanavond….
    Wat zou het toch gaaf zijn als ze in de finale komen!!

    liefs Carla

    ik ga duimen in ieder geval!!

    Like

  5. Ardy Hendriks

    Gelukkig is alles goed verlopen en nu maar genieten van je ventje, hondje en zonneke, ggggrrrrrr.
    Over een kleine 5 weken ben ik bij jullie!!!!
    JIPPIE!!!!!!!!!!
    Smuffelssssssssssssssss

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

