Hup, Holland, Hup…

Gelukkig, ze hebben gewonnen! Donderdagavond de 3e wedstrijd kijken bij Diana. Eigenlijk is er al niet veel meer aan want ze gaan in ieder geval door naar de volgende ronde.

Dan hopen we toch dat ook op het cruiseschip de wedstrijden worden uitgezonden, dus op 28 of 29 juni… De 28e zitten we op zee, de 29e liggen we in de haven van Pireaus…Misschien is het wel op het levensgrote scherm te zien in het Atrium…duimen maar…

Hup Holland Hup Gisteren op de markt zag ik een oranje korte broek te koop voor maar 1 EURO… Dus die heb ik meteen maar meegenomen voor Nick… Jongen laat dat oude ding van jou maar thuis hoor! Hij zit al in onze koffer!

11 gedachten over “Hup, Holland, Hup…

  1. Gerda

    En anders via de wereldomroep wel te volgen,denk ik…
    Weet niet of er veel Nederlanders meegaan op jullie cruise?? Kijk anders maar uit dat als ze gaan scoren niet het hele schip gaat kieperen van al die gekken haha.
    Fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dikke kusssssssssssss van ons

    Like

  2. corry dijkstra

    hallo trees en nico leuk om jullie verhalen te lezen. Wij hopen dat jullie een hele fijne tijd hebben de kinderen op de cruise. Alsnog gefeliciteerd met jullie 40 j huwelijk en trees jouw verjaardag. Wij hebben net 14 dagen Zwarte Woud en Bodensee vakantie gehad en voor ons 50 j huwelijk gaan wij de 26 juni naar St Petersburg met de
    Costa Liminosa voor 12 dagen . Als we terug zijn dan telefoneer ik weer dan kunnen we
    even bij kletsen. liefs jan en corry

    Like

  3. Diana

    Leuke broek zeg! Hadden ze geen rokje voor mij hangen? 😉 Nou goed idee, als we het kunnen zien moeten we natuurlijk wel in het oranje… dus ik neem mijn boa en oranje bril ook mee, hihi! Dikke kus!

    Like

  4. Marjolijn

    Tuurlijk je kunt vast wel ergens de voetbalwedstrijden zien.
    Desnoods in een internetcafeetje, via de pc.
    Maar dat zal vast niet nodig zijn, het WK wordt wereldwijd goed bekeken.

    Like

  5. gerda

    Ook de allerbeste wensen voor 2010!!! Veel geluk en vooral gezondheid voor allebei gewenst.
    Nou,oliebollen kon ik niet meer zien de 31st december… haha. Ik heb van 8.00uur smorgens tot 17.00uur smiddags ALLEEN MAAR oliebollen en appelbeignets verkocht aan de kraam op mn werk! Wel heeeeel leuk om te doen hoor,dat wel. sAvonds nog naar een feest geweest en daar gingen de schalen ook rond…. nou,ik werd er misselijk van haha. Terwijl ik ze best wel lust hoor.
    Maar wel leuk dat je dat gedaan hebt,ze zullen inderdaad best gesmaakt hebben.
    xxxxxxxxxxxx je zus

    Like

  6. Ardy Hendriks

    HEEL GELUKKIG 2010 en voor de rest wensen we jullie alles wat je nog wilt!!
    Leuk zeg, oliebollen eten in de zon!
    Veel plezier en dikke smuffels van ons!!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

