Gekke bekken…

De laatste keer dat we met zijn allen uit eten gingen op Gran Canaria waren de meiden een beetje uitgelaten. Vooral Natalia bleef maar gekke bekken trekken…van wie zou ze dat nou toch hebben? Van haar maffe papa natuurlijk, die kan ook zo lekker bezig zijn!

Hieronder een aantal gekke foto’s! Als je niet stopt met fotograferen houden ze nooit op…

9 gedachten over “Gekke bekken…

  1. Marielle

    Ondanks die gekke bekken toch een stel mooie meiden! Om trots op te zijn he TT!!
    Wat doe je dat toch altijd weer leuk met die fotocollages… kan ik niet een cursusje bij je volgen;-)? Smuffels, Marielle

    Like

  2. Diana

    Nou dat was zeker leuk, voor mij ook omdat ik er al een paar jaar niet bij was geweest. Ik was trouwens diegene die het stuk taart van Maria heeft opgegeten hoor, hahaha! Ik vond hem HEEL erg lekker!! Dikke kus!

    Like

  3. Ardy Hendriks

    Wat een prachtig verhaal weer Trees.
    Je moet we weer een nieuw ding leren als we bij elkaar zijn. Dat hart wat open en dicht gaat op de foto, WAT CHICQUE!!!
    Goeie reis vandaag en geniet nog van de warmte en je familie.

    Smuffel van ons!!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

