Een wandelende wasmachine…

Vanmiddag had ik de wasmachine aangezet met daarin 2 sierkussentjes en de rest.

Eigenlijk heb ik verder allemaal kussentjes met losse hoesen, maar deze had ik kant en klaar gekocht, dus gewoon met vulling en al.

Ik heb heerlijk buiten in het zonnetje zitten lezen, Binky gezellig om me heen. Even gekletst met een paar buren die ook net terug zijn van een overwinteringsperiode. Gewoon een heerlijke relaxte middag.

Na een poosje ging ik eens kijken of de was al in de droger kon en…ik schrok me werkelijk rot!
Staat de stomme wasmachine gewoon bijna 1 meter naar voren en de droger die erop staat op een tussenstuk (geen idee hoe zo’n ding heet) was er bijna afgeschoven…

De kussentjes waren denk ik toch niet zo geschikt om in zijn geheel te wassen want de wasmachine was gewoon aan de wandel gegaan tijdens het centrifugeren. Hij was zover naar voren geschoven dat ik meteen de plek waar hij stond kon schoonmaken, haha! Ik had niet zoveel ruimte, maar… (supertrots op mezelf), ik kon er gewoon tussen kruipen (had een half jaar geleden niet gelukt denk ik) en de vloer schoonmaken.

Wasmachine aan de wandel

Toen heb ik mijn lieve buurman Kees gevraagd of hij me even kon helpen om de boel weer op zijn plaats te zetten. Alles was intact, slang zat goed, stekker er nog in…! Kees heeft eerst de droger weer in de rails geschoven en toen de hele toren weer terug geduwd naar waar hij vandaan was gewandeld. Nogmaals bedankt Kees!

De spullen die erin zaten waren nog kletsnat, hij had dus maar heel kort gecentrifugeerd, vandaar ook dat ik er niks van heb gehoord. Voor alle zekerheid heb ik de kussentjes er maar eerst uitgehaald, die drogen morgen wel in de zon en toen de rest nogmaals gecentrifugeerd

Gelukkig ging alles goed en de was ligt al lang droog in de kast. Wat een gedoe…

13 gedachten over “Een wandelende wasmachine…

  1. Florian

    de wasmachine van mij moeder ging ook aan de wandel maar dan gaat hij
    eerst een bocht maken en dan naar voren maar vorig jaar heeft mijn vader de wasmachine vast gezet

    Like

  2. Diana

    Hahahahaha, ik kan er niets aan doen maar ik blijf lachen!! Ik denk dat als ik er geweest was ik dan ook helemaal dubbel had gelegen, haha! Maar gelukkig ook dat de droger er nog op stond! En ja daar gaan we weer, elk nadeel heeft z’n voordeel… jij hebt nu lekker even kunnen soppen daarachter, hahahahaha! Wat een belevenis toch weer Moedertje, haha! Dikke kus Diana.

    Like

  3. Diana

    Hahahahahahaha, ik heb het nog niet eens gelezen maar die foto… hahahaha wat een raar gezicht zeg!! Ik ga gauw lezen, kan ik waarchijnlijk nog meer lachen, hahahaha!

    Like

  4. Emma

    We hadden al de walking fridge ,en nu hebben we dus ook
    al een walking washing machine……..hahahahahahaha

    fijne dagen ,groetjes Emma

    Like

  5. Marielle

    Hahaha gelukkig dat we er nu om kunnen lachen, want het had niet langer moeten duren of je droger had erachter gelegen met alle schade van dien.

    Wanneer komt je mannetje weer terug?

    Dikke knuf Marielle

    Like

  6. hanneke

    ik had het laatst ook, schrok me rot wat een herrie.
    de machine is niet zover verschoven als die van jou, maar ik krijg m niet meer terug op de plaats.
    je hebt het iig weer lekker schoon onder.

    Like

  7. Gerda

    Lijkt Hans wel…. die zou dat ook kunnen zingen pffff hahahahha. Maar tis erg genoeg ja. Wij hebben gewoon pech
    dikke kussssssssss van je zusssssssssssss

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

