Back in town…

RyanairSinds zaterdagavond ben ik weer in het land! We landden keurig op tijd waar Ryanair om bekend staat.
Diana haalde me samen met Binky op vliegveld Düsseldorf-Weeze af en allemaal waren we blij dat we elkaar weer zagen.

Mijn extra weekje vakantie was super! Ik hoefde echt nog steeds niks te doen. “Jij hebt vakantie” zei Ko dan. Ik heb alleen 6 x gekookt in deze 2 weken, we zijn een aantal keren uit eten geweest en hebben een keer bij Wil en een keer bij Nick en Elsa gegeten.

Heythuysen kofferbakverkoop

Zondagochtend zijn we bijtijds opgestaan en na het ontbijt hebben we heerlijk een uurtje gefietst. ’s Middags zijn we even naar een kofferbakverkoop geweest in Heythuysen, het was prachtig weer en het was een leuk uitje. Temeer omdat mijn afval-buddie Tooske er met 2 vriendinnen stond. Haar hond Rover, een bruine labrador retriever van bijna 3 jaar, vond Binky erg leuk. Hij maakte zich helemaal klein en was heel lief. Ik ben altijd een beetje bang met grote honden want al zeggen mensen dat hun hond lief is en nog nooit iets heeft gedaan, het hoeft maar één keer te gebeuren en onze Binky is niet meer.

Op weg naar huis zijn we bij de ijssalon in Bakel gestopt en hebben we een lekkere beker ijs gehaald. Ik had 3 kleine bolletjes, dropijs, stroopwafelijs en ‘de topper van de week’ lemon-cake-ijs. Heerlijk was het.
Het zonnetje was er de hele dag en we hebben daarna nog lekker buiten gezeten tot we gingen eten. Diana had 2 wokmaaltijden gehaald en klaargemaakt. Het was een maaltijd met pasta, kip, spinazie en boursin. Heerlijk! Na het eten ging Diana naar huis, ze moest de volgende dag gewoon ’s morgens werken.
Het was een heerlijke dag.

Gisteren heb ik allerlei klusjes gedaan, een beetje extra aandacht besteed aan Binky en lekker een stuk gefietst. En ’s middags even bij een stel langs gegaan die ook net terug waren na een aantal maanden overwinteren.

Deze week ben ik nog alleen en zaterdag komt Ko weer thuis, voor wel 4 hele maanden!

12 gedachten over “Back in town…

  1. Ardy Hendriks

    hoi Trees,
    leuk om je weer gezond en bruin op de foto’s te zien. Wat een goed idee zeg! kofferbakverkoop, haha, zal ik hier in België eens introduceren, wie weet dat onze kelder een keer leeg komt op die manier.
    Veel plezier in Holland en vanaf zaterdag met je mannetje dus…….tot ziens, doeiiiiiiiiiii
    smuffels!!!!!

    Like

  2. Ardy

    O wat jammer, ik kan het filmpje niet openen! Wanneer kom je weer hier om de pc weer eens op te “kuisen”?
    Kees en ik wensen jullie een hele fijne warme tijd in GC. Dikke smuffel!!!!xxxxxx

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

