Uit logeren…

Afgelopen zondag ben ik voor een paar dagen vertrokken naar mijn nicht Ardy in België. Ik moest weer een omweg maken want er was een lang stuk weg afgesloten, net als vorig jaar. Gelukkig had Beppie een goede bui en ze bracht me na een paar haperingen toch op de plaats van bestemming.

verjaardag Lien 2010 129Binky was weer helemaal dol toen hij Tessa zag. Het leek er echt op dat hij haar herkende. Een nichtje uit Amsterdam was er ook met man en 3 dochtertjes. We gingen meteen door naar de verjaardag van Lientje, een van de kleindochters van Ardy en Kees. Ze werd 4 jaar en dat werd uitgebreid gevierd. Eerst was er champagne, dat is blijkbaar gebruikelijk in België, ook bij kinderverjaardagen. Allerlei hapjes en hele schalen paaseieren. In de tuin werden de paaseieren verstopt voor de 11 kindjes, tussen de 2 en 9 jaar, die er rondsprongen. Er waren zelfs 2 tweelingen bij. Ook de Paashaas was aanwezig, hij kwam uiteraard paaseieren uitdelen. De kinderen waren helemaal door het dolle en alles mocht leek het wel.

Er was ook een hele lange tafel gedekt met allerlei soorten broodjes en vleeswaren, kaassoorten, vis en salades. Ook was er soep voor de liefhebbers. Kosten noch moeite was er gespaard om het de feestvierders naar hun zin te maken. Als laatste kwam nog de taart voor de jarige jop. Ik had heerlijk gegeten en was die hele taart vergeten… Net als in Spanje komt die gewoon na het eten als een soort toetje! Maar hij was heerlijk, ik kon het niet afslaan.

Na het eten gingen we weer naar huis. Binky had zich goed gedragen maar het was toch wel een hele drukke dag voor hem geworden.

paaseitjesDe volgende dag hebben we met de hondjes een flinke wandeling gemaakt. Het was heerlijk weer en daar hebben we lekker van geprofiteerd. ’s Middags heb ik een en ander aan de computer van Ardy gedaan, dus die is weer schoon en kan er weer even tegen. Ik voel me helemaal thuis bij hun en het is een lekkere ongedwongen sfeer. Alleen die paaseitjes op die schaal die steeds werd bijgevuld…en ook nog eens demonstratief voor MIJN neus werd neergezet, daar had ik wel een beetje moeite mee.
’s Avonds een heerlijke macaronischotel gegeten, het was een heerlijke dag!

Wordt vervolgd…

6 gedachten over “Uit logeren…

  1. cynthia

    was heel gezellig om je weer eens gezien te hebben!!En wat denk je vandaag zag brooklyn(de donkere) een hondje in het winkel centrum in muiden met reactie” heeeeeey mam die mevlouw heet dezelfde” hahahahahahahahah
    ze zijn geloof ik erg verliefd geworden op “BINKY””
    Genietse volgende week op g,canaria
    ps bij mij ook een dikke pond erbij hoor na het vreet weekend hahaha

    Like

  2. Ardy Hendriks

    We MOETEN dit zeker nog een keer over doen ivm met “een programma” hahaha. Het was weer geweldig gezellig om je hier te hebben met Binky, jammer dat ik niet helemaal 100% was (wanneer ben ik dat wel hihi). maar ondanks dat toch heel lekker ontspannen geweest!! Dag lieve nicht, tot de volgende keer! Smuffelsssssssssssssssssssss

    Like

  3. Roos

    Goeden avond,
    via het weblog van Marjolijn kon ik een kijkje bij je nemen.
    Leuke website.
    Blijf genieten van al het moois en lekkers om je heen. Het leven is toch al zo kort.
    Groetjes, Roos

    Like

  4. Carla

    Tja…en dan is het toch maar goed dat Teresa er is hè…waar zouden ze anders met al dat lekkers naar toe gemoeten hebben…hahahaha
    Maar…je hebt er al een deel weer afgelopen…goed van je!!!!
    Ach…mijn vriendin zei vroeger….ik heb dan een dikke kont, maar…ben wel gezond!!

    liefs Carla.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

