Kwisje…

Hieronder kunnen jullie meedoen aan een ‘kwisje’.

Ik heb dit eerder gezien op andere weblogs en zou ook wel eens willen weten hoe de kennis van mijn webloglezers is over ons…

Klik op ‘take quiz’ en het wijst de weg vanzelf!  Gewoon het antwoord aanklikken waarvan jij denkt dat het klopt en dan de uitslag afwachten…

De winnaar zal beloond worden…Veel succes!!!

Wie kent ons het beste?
1) Hoeveel jaar zijn we dit jaar wettelijk getrouwd?
39 jaar
38 jaar
37 jaar
40 jaar
Powered By: QUIZYOURFRIENDS.com
10 gedachten over “Kwisje…

  1. Carla

    60%…valt mee toch…er stonden echt vragen bij die alleen voor insiders zijn hoor…tja…of je meot al jaren mee lezen..haha
    Leuk hè…die kwisjes!!
    Dus jullie hebben ook in Lelystad gewoon jóh!!!

    fijne dag vandaag…liefs Carla.

    Like

  2. hanneke

    nou ja, vijftig procent is toch helemaal niet slecht, als je ziet dat er onmogelijke vragen tussen stonden.
    voorlopig sta ik op een mooie tweede plaats!
    ot: stem je nog even op mij bij de verkiezingen bij plato? de eerste ronde is ongeldig verklaard, lees maar even mijn nieuwste blog.
    tot donderdag 😀

    Like

  3. Diana

    Oeioeioei… jammer 1 fout. Maar dat was de auto vraag en ja hoe oud was ik toen en jullie hebben al zoveel auto’s gehad dat ik dacht de Mazda, maar dat was het dus niet, hihi! KUS!

    Like

  4. Emma

    Hallo Teresa…Wauwww 5 jaar alweer ,Gefeliciteerd met je jubileum,en dat er nog maar vele mogen volgen,het is heerlijk om ze te lezen,Liefs ,Emma

    Like

  5. Marielle

    Ha TT,

    Gefeliciteerd! En nog vele jaren zullen we maar zeggen;-).
    En… vooral doorgaan:-).

    Alles goed daar? Fijn dat Nico er weer is?

    Dikke kus Marielle

    Like

  6. hanneke

    gefeliciteerd met deze mijlpaal.
    ik ben blij dat je er nog een tijd mee door wilt gaan, ik vind je stukjes leuk om te lezen.
    gebak??
    gelijk een nieuwe foto geplaatst? leuk!
    ot: mijn abonnement werkt niet meer, ik krijg geen email meer als je een nieuw blog geschreven hebt.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

