Het gesprek van de dag…

La_charca_de_maspalomas

Het is weer raak met het weer, vooral veel storm en zo nu en dan regen, en uiteraard is het hier het gesprek van de dag! Zo jammer voor de vakantiegangers…maar helaas, we kunnen er niks aan veranderen…

Ik hoop dat het een beetje overdreven is dat er geen vliegverkeer mogelijk is op het moment, want een dochter van mijn nicht zou vandaag met man en 3 dochtertjes vertrekken naar Fuerteventura… Sterkte Cynthia, ik hoop zo dat jullie wel weg kunnen!

Vandaag zijn we naar Billy gaan wandelen want het is donderdag, dus vrouwendag. Nico gaat normaal gesproken naar Maspalomas maar helaas is dat er vandaag niet bij natuurlijk. Onze kleine Binky liep als een speer, hij werd behoorlijk vooruit geduwd, gelukkig niet wind tegen.

Blazende_wind

Maar zo nu en dan moest ik hem echt optillen want met zijn 2 hele kilo’s was hij een prooi voor de wind en uiteraard wilden we niet dat hij weg zou waaien…

Voor de geïnteresseerden die meer foto’s willen zien, kijk op:

http://www.hollandsenieuwe.com/opnieuw-hevig-stormweer-op-de-canarische-eilanden_11890/

http://www.hollandsenieuwe.com/fotos-zuidwesterstorm-adios-playa-de-maspalomas_11902/

12 gedachten over “Het gesprek van de dag…

  1. Truus.

    Wow, dat ziet er zeker heftig uit Trees. Hadden jullie last van deze stormen?
    In Spanje en op Madeira was het ook bar en boos. Water is zo sterk, daar kun je weinig tegen doen als het losbreekt. 😦
    Twee kilo is ook niks als het zo hard waait. Mijn katten wegen het dubbele…

    Like

  2. Carla

    Zo…dat ziet er heftig uit allemaal.
    Arme Binky…..ga maar zo weinig mogelijk met hem naar buiten dan.
    het weer is overal aan het spoken geloof ik….we mogen toch wel een héle mooie zomer krijgen hoor!!

    fijn en rustig weekend…liefs Carla.

    Like

  3. diana

    Ooh hahaha me schatje! Nee weg waaien mag hij zeker niet! Dus het was wel erg hard aan het waaien vandaag. Wat heb ik toch een mazzel gehad vorige week! KUS!

    Like

  4. Ardy

    Ja wij hebben de stoel al gezien hoor, erg mooi!! Maar wat mij veel meer interesseert is die fotocollage, HOE DOE JE DAT??? Chips, we moeten wachten tot augustus…………
    Alvast gefeliciflapsteerd met Nico zijn 60ste verjaardag! WELKOM BIJ DE CLUB!! Fijne dagen nog, dikke knuffel van Kees en mij!!

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

