Een optreden om nooit te vergeten…

In Bulgarije was bij het complex ook een openlucht theater waar ’s avonds shows werden gegeven. We zijn er een paar keer naar toe gegaan maar helaas was het iedere keer niet ons soort show…

Maar één keer was er een optreden, zo spectaculair, zo geweldig! Ik zat op de tribune en heb genoten!

Het was alleen een beetje snel afgelopen…

15 gedachten over “Een optreden om nooit te vergeten…

  1. Ardy

    O wat jammer, ik kan het filmpje niet openen! Wanneer kom je weer hier om de pc weer eens op te “kuisen”?
    Kees en ik wensen jullie een hele fijne warme tijd in GC. Dikke smuffel!!!!xxxxxx

    Like

  2. Toos Gijsbers

    Hoi Trees en Nico,

    Het wordt tijd dat je weer eens naar huis komt, we missen jullie en willen nog even bijbabbelen voordat wij vertrekken. De telefoon is opgehaald, we hadden een smsje gestuurd, maar niets meer terug gehoord. Druk natuurlijk met inpakken om weer naar Nederland te vliegen. We wensen jullie een goede reis en zien elkaar zondag wel.
    xxx Kees en Toos

    Like

  3. Adrie

    wat gezellig om dit met je kleinkinderen te vieren,en natuurlijk weer zo leuk verhaal,ik reageer wel laat hxe9,internet lag er telkens uit,een hele dikke kus

    Like

  4. gerda

    Geweldig zeg… die Sint komt ook overal he? Heeft tegenwoordig zeker een tijdmachine?? haha. Wij hebben ook een “heerlijk avondje” gehad met surprises. Was ook weer erg geslaagd.
    Kus van mij

    Like

  5. Hilda en Marielle

    Beste Trees en Nico,

    Jaja Hilda zit hier naast mij op de bank, ze komt morgen op mij passen;-), en heb haar zojuist de laatste verhaaltjes op jullie blog laten lezen. Iets schrijven durfde ze niet … hihi dus dan doe ik dat toch gewoon even:-).

    Morgen blijft Hilda bij ons omdat ik de kleine nog niet zo goed kan tillen dus we hebben gezelschap. Nou nog een klein weekje voor jullie dus geniet ervan.

    Tot de 17e

    Hilda en Marielle

    Like

  6. hanneke

    wow, die sint is erg snel. s morgens was hij nog bij ons op school en dezelfde dag al op Gran canaria!
    leuk met die kleintjes erbij.
    de fotocollage maak ik op picasa een super eenvoudig programma.

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

