Weer een tand eruit…

Vorige week toen ik mijn e-mail ging lezen zag ik tot mijn verbazing dat ik een e-mail had gekregen van Maria.

Nick had voor haar een e-mail adres aangemaakt. Echt heel bijzonder om opeens een e-mail te krijgen van je kleindochter van nog geen 7 jaar…Hij was meteen ook naar Diana gestuurd, die was ook helemaal verrast natuurlijk.

Maria tand eruit 11-2008Ze stuurde de e-mail met de volgende tekst:

  • Hallo,Is een tandje d’ruit.
    En dit is mijn e-mail.xxxxxxxxxx

    Maria

Ze had er ook een foto bij gedaan waarin goed zichtbaar was dat haar linkervoortand er eindelijk uit was. Hij zat al heel lang erg los en haar papa heeft hem er met een zakdoek erom heen uitgetrokken.

De 2 voorste ondertanden zijn al gewisseld en de nieuwe tanden zijn al aardig groot dus een héél erg groot gat heeft ze niet, nu de volgende voortandnog, maar die zit ook al los. En dan de rest van het gebitje nog…toch wel een hele gebeurtenis dat wisselen…

Een gedachte over “Weer een tand eruit…

Reacties... heel graag natuurlijk!

