Onze waterratjes…

Maria en Natalia zijn allebei gek op water en absoluut niet bang.

Toen ze pas weer op Gran Canaria woonden mochten ze alleen het zwembad in met een band om hun middel en kleine bandjes om de bovenarmen.

Toen Maria een keer alleen met de kleine bandjes in het water was leek het wel of ze zonk. Al heel snel had ze door hoe ze haar evenwicht moest bewaren en haar hoofd boven water. Ze springt nu zo van de kant af en als het rustig is in het water kan ze zelfs alleen, hoewel we haar natuurlijk wel heel goed in de gaten moeten houden.

Ook Natalia vindt alles prachtig, ze springt nog niet echt het water in maar als je haar op je armen omhoog houdt en haar dan loslaat gaat ze helemaal koppie onder wat ze prachtig vindt.

9 gedachten over “Onze waterratjes…

  1. Trees

    Hoi Diaantje, ik weet niet wat je bedoelt met ‘mailformulier’, staat bovenin de site hè?
    Laat me nog maar weten wat je bedoelt. Ik heb in ieder geval geen e-mail ontvangen!

    Like

  2. Miranda

    Helemaal niet schandalig!! ALs het kan gewoon lekker doen… toch?? Zou het ook wellekker vinden, maar hoop niet dat die 2 monsters van mij later zo ver weg gaan wonen hoor… we vinden nu Vinkeveen al ver..;):D

    Like

  3. Diana

    Hoi Mam, Heb je nog een bericht van mij gehad via het mailformulier? Denk probeer het eens. En je ziet nu dat ik online ben hè… leuk!
    Doeidoei, kus Diana. 🙂

    Like

Reacties... heel graag natuurlijk!

